חדשות

הורים וששת ילדיהם נהרגו בתאונה חזיתית

חדשות30 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

התנגשות חזיתית בין שני רכבים בכביש 90 לכיוון עין גדי

הורים וששת ילדיהם נהרגו בתאונה חזיתית
מהתאונה | צילום: דוברות מד"א

שמונה בני משפחה, הורים וילדיהם, נהרגו בהתנגשות הקטלנית באזור ים המלח.

בשעה 12:30 לערך, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים חזיתית בין כלי רכב בכביש 90, מים המלח לכיוון עין גדי. כתוצאה מהתאונה אחד מהרכבים עלה באש.

חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על 5 מנוסעי הרכב שעלה באש שנלכדו כשהם מחוסרי הכרה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותם של שמונה מנוסעי הרכב. שניים מנוסעי הרכב השני, אישה כבת 40 שנפגעה באורח בינוני בגפיים ונערה כבת 15 שנפגעה באורח בינוני בראשה טופלו ופונו לבי"ח במסוק מד"א.

חובשת בכירה במד"א שרה ישראלי ופראמדיק מד"א עמירם מועלם סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, כשהגענו למקום הבחנו בשני כלי רכב על הכביש. אחד מהם עלה באש כשהוא מלא בנוסעים והמראות היו קשים. כוחות הכיבוי עסקו בכיבוי הרכב והחלו בחילוץ האנשים שנלכדו. כוחות הכיבוי חילצו מהרכב את הנוסעים בהם מבוגרים וילדים כשהם ללא סימנים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. ברכב השני נפגעו 3 נוסעים, אישה כבת 52 ונערה כבת 12 שנפגעו באורח בינוני. לאחר טיפול ראשוני במקום העלנו אותן למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותן לבי"ח סורוקה כשהן סובלות מחבלות בראש ובגפיים. נהג הרכב גבר בשנות ה-50 שנחבל באורח קל טופל ופונה באמבולנס שלנו לבי"ח סורוקה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה