חדשות

בלעדי: קיצוץ של 70 מיליון שקלים בתקציב עיריית באר שבע!

חדשות14 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

תקציב 2019 של העירייה יפחת בעשרות מיליונים, לטענת הרשות לצורך "התייעלות" וללא "קיצוץ היקף השירותים" לתושבים

בלעדי: קיצוץ של 70 מיליון שקלים בתקציב עיריית באר שבע!
בניין עיריית באר שבע | צילום: ארכיון "שבע"

לאחר מספר שנים תקציביות רגועות יחסית בעיריית באר שבע, צפויה שנת התקציב 2019 להיות בעייתית משהו: ל"שבע" נודע, שבימים אלה, פועלים ראשי העירייה לביצוע קיצוץ רוחבי בתקציב הרשות השנתי (הרגיל, לא תקציב הפיתוח של פרויקטים וכדומה – י.ס.ד) של לא פחות מ-70 מיליון שקלים.

מטבע הדברים, משמעות הקיצוץ הרוחבי תהיה פגיעה כמעט בכל אגף ומחלקה בעירייה, כאשר מה שמדאיג במיוחד הוא האפשרות לקיצוץ כואב בתקציבי האגף לאיכות הסביבה, בעיקר בתחומי הניקיון השונים.

בתגובה לשאלות "שבע", האם ההכרח לבצע את הקיצוץ המדובר נובע מביטול או הפחתה משמעותית בתקציבים שהרשות מקבלת מהמדינה מדי שנה לצורך קליטת עלייה, האם הקיצוץ יחל משנת התקציב 2019, ואלו שירותים לאזרח ייפגעו ומהו היקף הפגיעה התקציבי בכל שירות כזה, מסר דובר העירייה אמנון יוסף: "ראשית, אין מדובר בקיצוץ היקף השירותים, הניתנים בידי עיריית באר שבע, אלא בהתייעלות, הנדרשת לצורך יצירת מקורות למתן שירותים נוספים לתושבים".

הדובר ציין, שהרשות "המתנהלת בצורה אחראית ומקצועית, נערכת לקראת הכנת התקציב ל-2019, וכמדי שנה, נדרשים אגפי העירייה להציג תוכנית התייעלות". הוא הזכיר, שהרשות "הציגה וביצעה במהלך השנים האחרונות, תקציב שמהווה תוספת ריאלית לשירותים, הניתנים לתושבים", כאשר בעשור האחרון, "גדל תקציב העירייה מ-900 מיליון שקלים להיקף חסר תקדים, העומד כיום על מיליארד ו-750 מיליון שקלים; מדובר בגידול ריאלי של כ-8 אחוזים בשנה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה