חדשות

"כנפיים של קרמבו" פותחת שנה

חדשות14 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

סניף באר שבע של תנועת הנוער המיוחדת, המשלבת בפעילותה ילדים עם צרכים מיוחדים, תקיים מפגש חשיפה לבני הנוער בעיר

"כנפיים של קרמבו" פותחת שנה
חוזרים לפעילות. פעילי "כנפיים של קרמבו" בבאר שבע | צילום: יח"צ

סניף באר שבע של תנועת הנוער המיוחדת "כנפיים של קרמבו" פותח את שעריו מחדש לשנת הפעילות התשע"ט; ל"שבע" נמסר, שאנשי התנועה בבירת הנגב יקיימו, ביום שלישי הקרוב (ה-16 בחודש) ב-17:30, מפגש חשיפה מיוחד לבני הנוער בעיר, שייערך בבית הספר "מענית" שבשכונת נווה נוי.

יש שיגידו שזה בלתי אפשרי לרכז כל כך הרבה רגעים מאושרים במקום אחד, למשך כמה שעות קסומות. אולם, החונכים בסניף בירת הנגב של "כנפיים של קרמבו" יכולים להעיד אחרת. אל המפגש מוזמנים כמה שיותר נערים חדשים וותיקים, ש"ביחד יגיעו להילחם למען שינוי חברתי, במטרה אחת משותפת, המגולמת בחזון התנועה, ליצור יחד מקום ומשמעות לכל אדם".

רכז התקשורת בתנועה, רועי אלחדף (16): "אני שמח ומתרגש לפתוח את השנה ה-15 של הסניף שלי. מרגש לפגוש שוב את החברים, לפגוש חונכים וחניכים חדשים שהצטרפו ועוד יצטרפו בהמשך. אני שמח לראות, שכל שנה הסניף גדל, ועוד אנשים נחשפים לעשייה המדהימה בתנועה, ולוקחים חלק בשינוי החברתי שאנחנו מייצרים. החוויות שאנו עוברים כאן הן חוויות, שאי אפשר לחוות במקום אחר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה