חדשות

הנהג פסול הנהיגה התחזה לאחיו…

חדשות21 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

משטרת המרחב הדרומי ממשיכה במאבקה נגד עברייני הכביש מסכני חיים

הנהג פסול הנהיגה התחזה לאחיו…
נעצר | צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

במהלך השבוע החולף, הגבירו שוטרי ומתנדבי המחוז הדרומי במשטרה את האכיפה נגד עבירות התעבורה החמורות, עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות כביש, ואת הפעילות נגד נהגים שאינם מורשים לנהיגה כלל, המסכנים את ציבור משתמשי הדרך שומר החוק.

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת פעילותם המיוחדת של השוטרים, נאכפו ונרשמו כ-1,400 דוחות תנועה, ונאסרו לשימוש כ-60 כלי רכב, בהם נמצאו ליקויים בטיחותיים. פרט לכך, במהלך השבוע, נפסל רישיונם של 20 נהגים, בגין עבירות חמורות, ואף הושבתו 34 כלי רכב.

בין הנהגים הרבים שנבדקו, אותר בתחילת השבוע, נהג צעיר כבן 20, שניסה להתל בשוטרים, עת הזדהה לאחיו. בדיקת עמידה של השוטרים העלתה, שהחשוד שבפניהם הוא בכלל פסול לנהיגה, ושזו אינה הפעם הראשונה בה הוא נתפס. הנהג הועבר לחקירה, שלאחריה נכלא, וכבר במהלך השבוע החולף, הוגש נגדו כתב אישום.

במקרה אחר, נתפס בשגב שלום קטין כבן 17, כשהוא נוהג בכלי רכב, על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו. נגד נהג זה נרשמה הזמנה לדין, ובעל הרכב זומן אף הוא לשיחות בפני קצין משטרת ישראל.

ובמשטרה סיכמו: "מאבקה של משטרת ישראל בתאונות הדרכים ואכיפת חוקי התעבורה, בדגש על עבירות חמורות, נמשך כל העת, במטרה להגביר את הציות לחוק ואת תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך. פעילות אכיפה נוקשה נגד עבירות חמורות המסכנות את הציבור, ונגד אלו הנוהגים ברכב תוך זילות בוטה בחוק, תימשך כל העת, כדי להבטיח לנהג שומר החוק סביבת נהיגה בטוחה, ולהגן על כלל ציבור משתמשי הדרך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה