חדשות

אישום: חברות דרשו החזר מס, שלא שילמו

חדשות26 ביולי 2018    דקה אחת
0

החברות "ענבי הנגב המערבי" ו"מדיה גרף" דרשו החזר של יותר מ-25 מיליון שקלים...

אישום: חברות דרשו החזר מס, שלא שילמו
צילום אילוסטרציה: ארכיון, פנתרמדיה

המחלקה המשפטית מכס ומע"מ באר שבע ברשות המסים הגישה, השבוע, לבית משפט השלום בבירת הנגב כתב אישום נגד שתי חברות ובעליהן, המואשמים שהגישו לרשות דרישות להחזר בלו על דלק בהיקף המסתכם ב- 25,317,197 שקלים, זאת על אף שהמס לא שולם מעולם על ידם ומבלי שיהיו לגביהם מסמכים כנדרש לפי החוק.

ל"שבע" נמסר, שכתב האישום הוגש בעקבות חקירה שנוהלה בידי מחלקת הביקורת במשרד מע"מ באר שבע. כמצוין בכתב האישום, שהכין עו"ד ספיר אלון, הנאשמת 1 חברת "ענבי הנגב המערבי בע"מ" (הרשומה כעוסקת בענף הובלות מטענים בדרכים) והנאשמת 2 חברת "מדיה גרף – אין ליין השקעות בע"מ" (הרשומה כעוסקת בענף קבלנות בניין), נכללות בשותפות "ענבי הנגב המערבי". בתקופה הרלוונטית לכתב האישום 2012 – 2016), ניהל נאשם מספר 3 בהג'ת בן יוסף אלרומילי מרהט, את השותפות ואת חברת "ענבי הנגב המערבי בע"מ".

כעולה מכתב האישום, בתקופה שבין ינואר 2012 ועד לאוקטובר 2016, הגישו הנאשמים 29 דוחות תקופתיים לרשות המסים, וכללו בהם דרישה מצטברת להחזר מס בלו על דלק של, כאמור, יותר מ-25.3 מיליון שקלים, בלי שהיו להם מסמכים כנדרש בחוק, ובכך מסרו לכאורה הצהרה לא נכונה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה