חדשות

רשויות מהמרכז למען נבטים

חדשות26 ביולי 2018    2 דקות
0

8 ראשי רשויות ממרכז הארץ הצטרפו למטה המאבק להקמת שדה התעופה הבינלאומי השני במדינה בדרום

רשויות מהמרכז למען נבטים
תמיכתם חשובה. מפגש ראשי הרשויות בחולון | צילום: עיריית דימונה

פתח לתקווה: 8 ראשי רשויות ממרכז הארץ התגייסו למטה המאבק למען הקמת נתב"ג 2 בנגב, וחתמו על האמנה המשותפת כעת ל-26 ראשי רשויות מהצפון והנגב ומהמרכז, הקוראים מינואר האחרון להקמת שדה התעופה המשלים לנתב"ג בנבטים, ולא ברמת דוד..

ל"שבע" נמסר, שבתחילת השבוע, התכנסו באולם מליאת עיריית חולון, באירוחו של ראש העירייה מוטי ששון, ראשי רשויות מהנגב, מהצפון ומהמרכז, כדי לדון בחשיבות העניין. בפגישה השתתפו, מלבד המארח ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש עיריית בת ים יוסי בכר, מ"מ ראש עיריית באר שבע טל אל על, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, ראש המועצה המקומית בית דגן רמי תנעמי, ראש המועצה האזורית עמק לוד דוד יפרח, ראש המועצה המקומית אזור אריה פכטר, ראש המועצה האזורית בני שמעון סיגל מורן, ראש המועצה המקומית יהוד-מונסון יעלה מקליס, ראש המועצה המקומית ערערה בנגב נאיף אבו עראר, ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי, ראש המועצה המקומית קריית טבעון דודי אריאלי, יועץ למטה ראשי הרשויות אל"מ במיל' אלכס גן, נציג עיריית דימונה ד"ר אבי שגב, מתאם הרשויות לנושא שדה התעופה בעמק יזרעאל נדב שרון, מנכ"ל מועצת הנגב יוהן אטלן, נציגת ראש עיריית ראשון לציון יפעת מאירוביץ', מנכ"ל רת"א (רשות התעופה האזרחית) לשעבר אל"מ נרי ירקוני ונציגת עיריית בת ים וטלי קפלן פיניש.

בתום המפגש, חתמו ראשי הרשויות ממרכז הארץ על אמנת ראשי הרשויות בנושא זה, ובכך הצטרפו ל-18 ראשי הרשויות, שחתמו בראשית השנה על האמנה, הקובעת שנבטים מהווה את החלופה הטובה ביותר להקמת נתב"ג 2, זאת מתוך ראייה לאומית רחבה ואינטרסים משותפים של רשויות מקומיות רבות.

יש לציין, שראשי רשויות ממרכז הינם שותפים טבעיים למאבק על הקמת שדה תעופה משלים לנתב"ג בנבטים, שכן נבטים יוריד משמעותית את הלחץ מנתב"ג, ויאפשר העברה של טיסות רבות מלוד דרומה, וכך יוריד את הסבל של התושבים המתגוררים סביב נתב"ג.

ביטון ציין: "אני מאמין, שראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא זה שיקים את שדה התעופה האזרחי בנבטים, מתוך האמונה העמוקה שלו בפיתוח וקידום הנגב. השדה קום יקום, ואף ייקרא בעתיד ע"ש ראש הממשלה נתניהו".

ואל על הדגיש: "בשמו של ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', בשמי ובשם תושבי הנגב כולם, אני מברך על תמיכתם של ראשי הרשויות ממרכז הארץ בחלופת נבטים, שהיא ההגיונית והאפשרית היחידה. מכאן, קצרה הדרך לקבל את ההחלטה הנכונה. רק ראש הממשלה בנימין נתניהו לבדו, יכול להביא לפיתרון מול התנגדות מערכת הביטחון. אנו קוראים שוב לחיל האוויר המדהים שלנו, במקום להיות אבן הנגף בפיתוח הנגב, היו אבן הראשה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה