חדשות

מיזמים טכנולוגיים חדשים בבאר שבע

חדשות3 ביוני 2018    2 דקות
0

הוצגו במתחם WEWORK שבפארק ההיי-טק בעיר

מיזמים טכנולוגיים חדשים בבאר שבע
שילוב בין בני נוער לסטודנטים ויזמים. הערב החגיגי | צילום: יח"צ

Demo Day חגיגי, להצגת מיזמים, עליהם עבדו צוותים שונים, בחודשים האחרונים, התקיים לא מכבר, במתחם WEWORK שבפארק ההיי-טק בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שהאירוע נערך בהשתתפות בכירים מהתעשייה, נציגים ממשרד החינוך והעירייה, סטארט-אפיסטים, סטודנטים, חברי הקהילות ויזמים מהעיר, זאת לציון סיום תוכנית Teenovation (פרויקט יזמות טכנולוגית, המשלב בין בני נוער בבירת הנגב וסטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון), ומתן יריית הפתיחה לדרך העצמאית של הסטארט-אפיסטים הצעירים, שנולדו השנה בבאר שבע.

התוכנית היא פרי שיתוף של קהילת היזמות הטכנולוגית לנוער בדרום Tech7 Juniors וקהילת היזמות הטכנולוגית לסטודנטים באב"ג Starter, נתמכת בידי האוניברסיטה והמרכז לחדשנות דיגיטלית CDI-NEGEV, וממומנת בידי מינהל החינוך ברשות (במסגרת פרויקט "עיר דיגיטלית בחינוך").

במהלך חמשת חודשי פעילות המחזור הנוכחי של הפרויקט (מדי שבוע) במתחם CDI (הרצאות מקצועיות) ובמתחם WeWork (מפגשי עבודה), הוקמו צוותים משולבים של 10 נערים (תלמידי כיתות י' – י"ב) ו-10 סטודנטים, לצורך עבודה משותפת על מיזמים, הסובבים את אתגרי העיר, ומתמקדים בתחומים נרחבים, כמו הגיל השלישי, ערים חכמות, בריאות וחינוך. התוכן הועבר בידי אנשי מקצוע מצמרת התעשייה בארץ, שליוו את הצוותים משלב הרעיון עד לעמידה מול משקיעים. מובילי התוכנית הם ליעד אליס (סטודנט לפסיכולוגיה ותקשורת), שיר לופו (סטודנטית למדעי המחשב) וליאון דוד (מייסד "המדגרה" בקיבוץ רביבים, שמהווה את המנטור המרכזי לקורס, ומלווה את הצוותים באופן שוטף בפן המקצועי).

חמשת המיזמים החדשים הם Folks (רשת חברתית לגיל השלישי, שמטרתה לטפל בתופעת הבדידות, המאפיינת את הגיל הזה, ותניע למפגשים פנים מול פנים לאנשים בגיל המדובר), Peak (אפליקציית כושר, המעצימה את חוויית הספורט באמצעות אתגור הדדי של משמשיה לעשיית ספורט שהם אוהבים, גם ראש בראש וגם בשותפות), Wheelie (כלי עזר לחוויית נהיגה בטוחה, על בסיס מוטיב חברתי, המאפשר בקרה עצמית של הנהג ושל בעל הרכב על אופי הנהיגה, לצורך שיפור והתייעלות, כאשר בעזרת רכיב חיבור לרכב ואפליקציית אנדרואיד יכול המשתמש לקרוא נתונים על הרכב ונתוני נהיגה), Hob (פלטפורמה, המעניקה דרך נגישה ויעילה למציאת חוגים באמצעות אפליקציית BTC, שמצד אחד מקנה לכל המדריכים דרך ליצור משתמש ולפרסם את החוגים שלהם, ומצד שני נותנת שירות לאנשים שמחפשים לסנן את החוגים המתאימים להם ביותר בנוסף לדירוג, ואף לשלם על החוגים) ו-Night greed (אפליקציה, המרכזת וממפה את מקומות הבילוי בבירת הנגב, מספקת מידע בזמן אמת לבליינים, ועוזרת לעירייה ולמשטרה לדאוג לחיי לילה בטוחים לאזרחים).

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה