חדשות

תומכים בנתניהו מירוחם

חדשות7 במרץ 2018    4 דקות
0

ראשי סניף "הליכוד" החדש בירוחם, בהובלת המועמדת לראשות המועצה נילי אהרון, החתימו אלפי אנשים בתמיכה בראש הממשלה, דווקא בימים קשים אלו של חקירות ועדי מדינה. נתניהו לא נותר חייב...

תומכים בנתניהו מירוחם
"כל פגיעה כזו בך, אנו חשים כאילו פוגעים בנו באופן אישי". אהרון ונתניהו | צילום: באדיבות מטה הבחירות של נילי אהרון

מכתב תמיכה מרגש משהו בראש הממשלה בנימין נתניהו, בימים קשים מאוד אלה מבחינתו של חקירות ועדי מדינה על בסיס יומיומי: ראשי סניף "הליכוד" החדש בירוחם, המועמדת לראשות המועצה נילי אהרון, ויקטור דמרי וכפיר אבידן, החתימו באחרונה רבים מחובבי נתניהו על מכתב, שקריאתו צריכה ללמד את מתנגדי נתניהו מהי הסיבה האמיתית לזינוק בסקרים האחרונים של "הליכוד" בראשות נתניהו.

השלושה כתבו: "ראש הממשלה היקר שלנו, אנו חווים ימים לא פשוטים, ימים שבהם בכל דרך מנסים לשבור את רוחך ואת רוח 'הליכוד'. כל פגיעה כזו בך, אנו חשים כאילו פוגעים בנו באופן אישי. אנו רוצים לומר לך ולרעייתך ולבני משפחתך, שאנו תומכים בך ומחזקים אותך. אנו גאים לבחור בך פעם אחר פעם באופן דמוקרטי, ואנו מבינים את התסכול הגובר של חבורת העסקנים, שלא מצליחים להחליף אותך בדרך הדמוקרטית, ועל כן פועלים ומגייסים לטובתם את כלל האמצעים, כדי להפיל את השלטון הנבחר.

"כבוד ראש הממשלה, אין לנו ספק בתרומה העצומה שלך למען עם ישראל ומדינת ישראל. אנו שגרים בפריפריה, אלו שנזרקו בידי מפא"י לחצר האחורית של המדינה, אנו אלו שרואים את העשייה העצומה שלך ואת התנופה שאתה מביא בכל תחום, החל מהפן הביטחוני וכלה בפן החברתי כלכלי. בזמן שכולם מדברים, אתה אדוני ראש הממשלה מבצע, ובענק!

"כבוד ראש הממשלה, מכנים אותנו בשמות גנאי על הבחירה שלנו בך, אומרים שאנו בוחרים בך בצורה 'עיוורת', אך ההיפך הוא הנכון; אנחנו אלו הפיקחים, שרואים את מה שאתה מחולל במדינה שלנו, וגאים בך. אנו גאים להיות חלק מהמדינה המופלאה הזו, בהובלתך.

"כבוד ראש הממשלה, מעולם לא היה טוב יותר במדינת ישראל; בכל התחומים, אנו רואים עלייה מתמדת. נכון שתמיד יש שאיפה להשתפר, ואנו בטוחים שתמשיך להוביל ולהצעיד את המדינה קדימה, כי יש עוד הרבה מה לתקן מהתקופה, בה שלטו הגילדות והעסקנות. אנו רוצים לחזק את רעייתך ואת ילדיך; צר לנו מאוד, שהתקשורת לא בוחלת בשום אמצעי, והכל במטרה אחת ברורה: להפיל את שלטון 'הליכוד'.

"אדוני ראש הממשלה, אנו מבקשים ממך שלא תיפול רוחך; אנו מגבים אותך, וסומכים על רשויות החוק, שיבדקו את הדברים לעומקם, והאמת תצא לאור. אנו זקוקים לך, מנהיג חזק כפי שהיית וכפי שעוד תהיה. אנו בטוחים, שהאמת תצא לאור, ושהדברים יבואו אל מקומם בשלום.

"אנו בטוחים, שתמצא את הכוחות הנפשיים להתמודד עם המצב הנוכחי, ואנו כאן לתמוך בך לאורך כל הדרך. אוהבים אותך, ומחזקים אותך ואת משפחתך".

נתניהו לא נותר אדיש, וכתב בדף "הפייסבוק" שלו: "תודה מעומק הלב" ליותר "מאלף חברות וחברי 'הליכוד', שחתמו על מכתב התמיכה המרגש הזה. אני אוהב אתכם! תודה לנילי אהרון ולחברי סניף 'הליכוד' בירוחם על היוזמה, שחיממה את ליבי".

אהרון סיפרה, השבוע, ל"שבע": "בעקבות כל ההתקפות כלפי ראש הממשלה ומשפחתו, החלטנו בסניף 'הליכוד' בירוחם, שהוקם באחרונה, בעקבות החלטה של מנכ"ל המפלגה החדש צורי סיסו, לעשות מעשה, שיחזק את ראש הממשלה. ניסחנו מכתב תמיכה, והתחלנו להחתים מתפקדי 'ליכוד' מכל הארץ. היה חשוב להראות, גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים, את התמיכה האדירה, שראש הממשלה מקבל ממתפקדי המפלגה. בכל אופן, תוך פחות מ-12 שעות, חתמו על המכתב אלפי אנשים מכל הארץ. ראש הממשלה קיבל את המכתב שלנו, ונמסר לנו שהוא התרגש מאוד מהחיזוק והתמיכה הרחבה".

והיא סיכמה: "כמועמדת 'הליכוד' לראשות המועצה בירוחם, חשוב לי להגיד, שירוחם מתייצבת לימינו של ראש הממשלה. אנחנו מאמינים במערכת המשפט, ומבקשים שיתנו לה לעשות את עבודתה בלי להפריע. ראש הממשלה, בעיקר בשנים האחרונות, מקדם רפורמות רבות למען הפריפריה, ואנו רואים תנופה אדירה בנגב ובגליל, זאת תוך קידום השוויון החברתי. יש עוד עבודה רבה, ואנו בטוחים שראש הממשלה ישלים את כל המהלכים הגדולים, שישנו את פני הנגב".

 

"שלא תיפול רוחך". מכתב התמיכה בנתניהו | צילום: מתוך דף ה"פייסבוק" של בנימין נתניהו

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה