בריאות

מיום ראשון : עובדי סורוקה יתחסנו נגד נגיף הקורונה

בריאות16 בדצמבר 2020    דקה אחת
0

1000 העובדים הראשונים של בית החולים צפויים להתחסן כבר בתחילת שבוע הבא.

מיום ראשון : עובדי סורוקה יתחסנו נגד נגיף הקורונה
הראשונים להתחסן. ד"ר קודש וצוות בית החולים. צילום: דוברות סורוקה

מיום ראשון הקרוב זה קורה: סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית נערך לשלב הראשון של מבצע חיסון של כ – 1,000 עובדי בית החולים לנגיף COVID 19

את מבצע החיסונים מובילה לאה כהן, מנהלת הסיעוד בסורוקה, שיחד עם צוות רב מקצועי בנו ״פקודת מבצע״. הצוות כולל זיהומולוגים, צוות סיעודי, רוקחים, צוותי אדמינסטרציה ולוגיסטיקה שיחד תכננו בקפידה את הליך קבלת החיסונים, איחסונם, מיקום מתן החיסונים, ניהול רישום של העובדים שיתחסנו.

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "הבשורה לה חיכינו כמעט שנה הגיעה והחיסונים נגד נגיף הקורונה כבר כאן. זהו צעד משמעותי ביותר לעבר מיגור המגיפה. בימים הקרובים יחל בסורוקה מבצע חיסון של אלף עובדים, ואני אהיה הראשון להתחסן. מדובר בחיסון יעיל ובטוח שתופעות הלוואי שלו דומות לחיסונים אחרים. העובדים בסורוקה שעמדו ועדיין עומדים בחזית הלחימה בנגיף, יוכלו להיות כעת מוגנים יותר באמצעות החיסון. ככל ששיעור גבוה יותר של אנשים יתחסנו, כך נוכל לשוב לשגרת חיינו מהר יותר. מדובר ברגע משמעותי והיסטורי. אני קורא לכולם להתחסן״.

ד״ר ליאור נשר, מומחה במחלות זיהומיות בסורוקה:
״החיסון עבר את כל שלבי המחקר המקובלים ביחס לכל חיסון, כלומר את שלושת השלבים הנדרשים בניסויים בבני אדם, ואושר על ידי ה FDA כיעיל ובטוח.
אין ספק שהתחסנות הצוותים ובהמשך התחסנות של האוכלוסייה תתחיל את תהליך השינוי בהתנהלות של המגפה״.

בימים האחרונים מתקיים מבצע הסברה רחב בבית החולים. נפתח ״קו חם״ יומי לעובדים עם מומחי סורוקה במחלות זיהומיות במבוגרים ובילדים, פייסבוק לייב, הרצאות בזום וכיו״ב, במטרה להעניק את כל המידע המקצועי שיש על החיסון כאמצעי שקיפות שיעודד את העובדים להתחסן.

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה