בריאות

חיים בלי כאבים

בריאות20 בדצמבר 2020    3 דקות
0

מרפאות הכאב של שר"פ + עם פתרונות חדשים לחיים ללא כאבים

חיים בלי כאבים

הבשורה המשמעותית ממרפאות הכאב של שר”פ + , היא שכיום קיימים מגוון פתרונות חדשניים לטיפול בכאב, כך שאתם ממש לא חייבים לתת לכאב לנהל אתכם.

כאבים הם התגובה הטבעית של הגוף לפגיעה ברקמותיו השונות. במובן החיובי, כאבים מתריעים על בעיה מסוימת הדורשת התייחסות, ובכך מסייעים בהגנה על גופינו. כאבים כגון: מיגרנות וכאבי ראש, בעיות אורתופודיות, שחיקת סחוס, דורבן, כאבים נוירופתיים, פריצות ובלט דיסק, פציעות ספורט ועוד. בהיעדר טיפול הולם וממוקד האדם עלול לסבול מהם לסירוגין במשך כל חייו. “נקודת ההתחלה היא אבחון בעיית הכאב, על פיה בונים תוכנית אישית המותאמת למטופל באופן מלא”, מספרים ברשת מרפאות הכאב בפריסה ארצית של שר”פ פלוס. “לאחר פגישת אבחון ותשאול רפואי, אנחנו בונים את תוכנית הטיפולים המותאמת, במטרה לטפל בבעיה ולא בתסמינים, אין צורך להשתמש בכדורים להקלה על הכאב ולטיפול בדלקת נקודתית מבלי לפתור את הבעיה, או לחילופין להיכנס לחדר הניתוח בזמן שאפשר להימנע מסכין המנתחים. מרפאות הכאב דוגלות בהחזרת המטופל לשגרת חיים בריאה, מתפקדת ונטולת כאבים.

האבחון והייעוץ במרפאות הכאב אינם כרוכים בתשלום.

רשת מרפאות הכאב מבית שר”פ פלוס מציעה מגוון רחב של שיטות טיפול וטכניקות חדשניות, הכוללים טיפולים פיזיים מכניים, שימוש בטכנולוגיות המבוססות על תדרים, גלי אנרגיה ועוד.

אוסתאופטיה

טיפולי אוסתאופתיה מבוססים על מכניקה של הגוף, להסרה של חסמים מכניים ושיבושים תנועתיים שהמקור שלהם עלול להיות פציעה, פגם מולד, מחלה, מנח גוף וכן לאחר ניתוחים אורתופדים. אוסתאופטיה מיועדת למגוון רחב של בעיות נפוצות וקיימות בכלל הגילים, החל מחולי פיברומיאלגיה, ספורטאים שחוו פציעות ספורט, אנשים הסובלים ממיגרנות, כאבי ראש וסחרחורות באופן תדיר, הסובלים מכאבי פרקים ושרירים, מטופלים אחרי ניתוחים אורתופדים, כגון החלפת מפרק, חולים במחלות שונות של מערכת העיכול ועוד

 

מיטה אלקטרומגנטית ודיקור

 

 

 

טכניקה טיפולית חדשנית שכדאי להכיר מבוססת על השילוב שבין מיטה אלקטרומגנטית לבין דיקור. כל אחת מהטכניקות האלה נחשבת ליעילה כשלעצמה להתמודדות עם בעיות וכאבים שונים בתחומי אורתופדיה, מערכת העיכול, מערכת העצבים ועוד. השילוב בין שיטות טיפול אלו נחקר ונבדק מדעית וממקסמם את פתרון הבעיה.

דיקור, על פי רזי הרפואה הסינית העתיקה, פועל על פי ההנחה שכלל התהליכים ביקום מונעים על ידי אנרגיית החיים )אנרגיית הצ’י(. בכך ניתן לעודד את הריפוי העצמי של הגוף ולהקטין את רמות הכאב שהאדם חווה.

מיטה אלקטרוגנטית, פיתוח מתוחכם ומדהים של סוכנות החלל נאס”א, משלימה את הטיפול באמצעות חיקוי התדרים החשמליים בגוף. טכנולוגיה זו מבוססת על מכשיר המייצר שדה מגנטי בעזרת זרם חשמלי אשר התדירות, הצורה ועוצמת הגל שלו נקבעים בהתאם לסוג הבעיה. הפולסים האלקטרומגנטיים החשמליים מגיעים באופן מדויק לשדה האלקטרומגנטי של תאי הגוף, ובכך מחזירים אליו את האיזון, משפרים את זרימת הדם דרך חידוש כדוריות הדם האדומות ותורמים להחלמה המהירה של הגוף. חשוב לציין כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי, FDA ,ביצע מחקרים בנושא אף הוא והתוצאות מדהימות”. במרפאות מתאימים לכל מטופל תוכנית אישית לאחר האבחון הראשוני. הטיפול מתאים לכלל המטופלים, למעט אנשים בעלי קוצב לב, מטופלים אונקולוגיים עד חמש שנים לאחר ההחלמה, נשים בהריון וחולי אפילפסיה.

פיזיותרפיה שיקומית

פיזיותרפיה שיקומית טיפול פיזי לשיקום ומניעה של בעיות במערכת התנועה הנעשה ע”י פיזיותרפיסט המתמחה בשיקום שריר ושלד. מטרת הטיפול היא להביא את המטופל לתפקוד מיטבי וליכולת תנועתית מלאה, הטיפול משפר יכולות תפקודיות ומטפל בבעיות עצב – שריר – שלד. הפיזיותרפיסט משתמש בבדיקות אבחנתיות, ובתרגילים המותאמים אישית למצבו של המטופל.

 הצטרפו היום למאות מטופלים מרוצים

לרגל פתיחת הסניף – הטבות לתושבי ב"ש והסביבה

אבחון ויעוץ ללא עלות + טיפול מתנה ברכישת סדרת טיפולים!

באר שבע יהושוע הצורף 9 קומה 1.

לקביעת פגישה התקשרו 700-700-0733 / 8440 – *שלוחה 3 מרפאות כאב.

https://bit.ly/3iZabRO

 

 

 

 

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה