רכילות ולילה

ויקום המלפפון ויטייל בארץ

רכילות ולילה30 ביוני 2019    דקה אחת
0

סבג מראה לגולדברג איפה אוכלים בבאר שבע, ההבטחה של בן בסט שהוא כבר לא יקיים, האם לוי תעשה קלטינס לאדי גוטליב? ועד כמה נמוך הזרים של באר שבע יכולים לרדת?

ויקום המלפפון ויטייל בארץ
הפועל באר שבע בבית הפול | צילום: יח"צ

שחקני הרכש החדשים של הפועל באר שבע שון גולדברג ונאור סבג כבר מתאקלמים בעיר הדרומית ורגע לפני שעלו למטוס למחנה האימונים בפולין, הגיעו לטעום ממנת הבית המוכרת של בית הפול ברשת שכל באר שבעי מכיר וסבג הוא באר שבעי, כמו שאתם יודעים.

צוות המקום קיבל את השחקנים החדשים בחיוך רחב ואירח ביד נדיבה כמו שרק בית הפול יודע. איתם זינו, הבעלים הגיע לברך ולאחל הצלחה, לא לפני שעשו השחקנים תמונה עם הצוות למזכרת. היה טעים!

לפני קצת יותר משבוע, התקיימה הופעה של איתי לוי באמפי ראשון לציון. בין אלפי המעריצים, היה אפשר לראות גם את נטלי לוי, יחד עם הצמוד מהפועל תל אביב אדי גוטליב, מזמזמים כל מילה בשיר.

אגב, אחרי תקדים דוד קלטינס שעבר קרוב יותר לחברה הבאר שבעית שרון אייזנברג והגיע לשחק בבירת הנגב, לא נתנגד שלוי תפעיל לחץ מתון גם על גוטליב, לא?

צילום: אלבום פרטי

שלושה שחקני הפועל באר שבע הגיעו שבוע שעבר לסטודיו ליאתיס. דור אלו, שיר צדק ועדן בן בסט, התרשמו מהשיק של הסטודיו והמכשירים, עשו שיעור בעצמם והבטיחו לחזור שוב. בן בסט שוחרר היום מהקבוצה וכנראה שיחזור לצפון כך שזה משאיר את…

צילום: אינסטגרם ליאתיס

גי'מי מארין וחוסה אנחל קאריו, הזרים החדשים של הפועל באר שבע, רק נחתו בישראל וכבר הגיעו לטבילה ראשונה במקום הכי נמוך בעולם. השניים הגיעו להירגע בים המלח, רגע לפני שהם פותחים עונה…

צילום: אלבום אישי

תפסנו את קלי דריי, שחקנה של מ.כ באר שבע, יחד עם החבר הטוב אלישי בנפשה, בעוד אחד מהאירועים של עונת החתונות הקיצית. גם זו דרך להתכונן לעונה…

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה