אוכל

בכרמים סגרו עשור והשיקו תפריט חדש

אוכל10 בדצמבר 2022    דקה אחת
0

מסעדת כרמים מציינים עשור של פעילות והשיקו השבוע תפריט חורף חדש

בכרמים סגרו עשור והשיקו תפריט חדש

לרגל ירית הפתיחה לחגיגות שנת העשור למסעדת השף כרמים, בניצוחו של השף סהר רפאל. נערכה ביום שני האחרון, מסיבת עיתונאים, במהלכה הוצג התפריט החדש של כרמים, לצד סיפור ההצלחה מעורר התיאבון של מסעדת השף המדוברת ביותר בבירת הנגב.

הערב נפתח (איך לא?!) בהרמת כוס יין (מתוך מהדורת יינות שגם אותה כרמים מייצרת), עם הבעלים אודליה חכים ועידן כהן שסיפרו על המסעדה, הערכים והחזון, שהפכו אותה להצלחה קולינארית ובית לאלפי לקוחות מכל רחבי הארץ.

משם לקח את השרביט או הסכין (איך שתרצו), השף סהר רפאל, שהציג בדרכו הייחודית והצנועה את הסיפור הגדול שלו, על ילד שחלם להפריח את השממה הקולינארית בדרום וגם זכה להגשים.

בזכות דבקות במטרה, עבודה קשה וחתירה בלתי מתפשרת לאיכות וטעמים, הפכה מסעדת השף כרמים לרשת מצליחה ומשגשגת עם 3 סניפים והיד עוד נטויה.

התפריט החדש, כך הסביר השף סהר רפאל נבנה מתוך עולם שלם של השראות ומשלב בתוכו גם את מסעותיו הקולינאריים ברחבי העולם, אבל הוא בעיקר מבוסס "על חומרי גלם טריים ועונתיים – פארם טו טייבל".

התפריט החדש מציע לסועדים חוויה מרעננת ומפתיעה, המשלבת מגוון רחב של ניחוחות וטעמים – מהמנות הראשונות, הסלטים, הדגים ועד למנות הבשר – ניתן להרגיש את הטאץ' הייחודי של השף והיד המתבלת בקפידה, שמעניקה לכל מנה גם הפשוטה ביותר את הטוויסט הייחודי לה והתוצאה – חגיגה לחך.

לסיום מתוק, הוגשו מגוון קינוחים מקורים פרי ידה של הקונדיטורית של כרמים, שמכינה בכל יום את הקינוחים אותם ניתן למצוא בבלעדיות רק ברשת המסעדות של כרמים.

מסעדת השף כרמים מובילה בעשור האחרון תרבות של יין ואוכל, שרק הולכים משתבחים עם הזמן וממה שראינו וטעמנו, אין ספק שכרמים צועדת לשנה נוספת של קולינריה משובחת ומלאה בהפתעות.

כתבות נוספות באוכל

0

״המלחמה מציבה אתגר, אבל יש לנו לקוחות...

מלחמה, מגיפה ועושר קולינרי: אפליקציית המשלוחים וולט תציין בחודש הבא 3 שנות פעילות בבאר שבע. בדקנו מה עשתה הטכנולוגיה לסצנת האוכל בעיר, איך הושפעו 200 המסעדות ובתי העסק שעובדים עם וולט, והאם המלחמה שינתה את הדרך שבה הבאר שבעים בוחרים מה לאכול

אוכל14 בינואר 2024    5 דקות
0

רשת "ג'אפן ג'אפן" מגיעה לפרויקט "הבלוק", באר...

המסעדה האסייתית חתמה על הסכם של חמש שנים במתחם

אוכל13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה