אוכל

רשת "ג'אפן ג'אפן" מגיעה לפרויקט "הבלוק", באר שבע

אוכל13 באוגוסט 2023    דקה אחת
0

המסעדה האסייתית חתמה על הסכם של חמש שנים במתחם

רשת "ג'אפן ג'אפן" מגיעה לפרויקט "הבלוק", באר שבע
צילום: עמית גירון

המתחם המסחרי המשרת את תושבי פרויקט ה"בלוק" והאזור ממשיך להתעצם: צעד משמעותי נרשם עם הודעתה של אזורים על חתימת הסכם בן 5 שנים עם רשת "ג'אפן ג'אפן", מסעדה אסייתית כשרה. שטח המסחר של הפרויקט מסתכם בכ-1,800 מ"ר ושטח המסעדה עומד על 100 מ"ר, כאשר המסעדה עתידה להיפתח במהלך חודש אוקטובר.

ה"בלוק" הוא פרויקט עירוב שימושים שנמצא במיקום ייחודי על רחוב רגר הראשי ופונה לאוניברסיטת בן גוריון ובית חולים סורוקה, הפרויקט בנוי באופן מודרני, ומהווה המשך למבנה 'מרכז הנגב' ההיסטורי, שנבנה בשנות ה- 60 ותוכנן ע"י האדריכל רם כרמי, הכולל רחוב פנימי מקורה ומבנה מגורים.

לקוחות המתחם המסחרי ייהנו מחניה תת קרקעית נפרדת ומהעסקים הפועלים במתחם: סופר פארם, בית הקפה "או לה לה", סופר מרקט 7, חנויות "ספידוג", גלידה "גולדה" ועוד.

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על ההסכם עם רשת ג'אפן ג'אפן שתהיה הסניף הראשון בבאר שבע. זוהי בשורה משמחת שמבטאת את גיוון השירותים המסחריים הקיימים בפרויקט. מתחם ה"בלוק", במקומו המרכזי והאטרקטיבי, ימשיך להציע שלל פעילויות ומקומות בילוי במקום אחד ויבטיח נוחות לדיירי הפרויקט, השכונה, וללקוחות המתחם".

כתבות נוספות באוכל

0

״המלחמה מציבה אתגר, אבל יש לנו לקוחות...

מלחמה, מגיפה ועושר קולינרי: אפליקציית המשלוחים וולט תציין בחודש הבא 3 שנות פעילות בבאר שבע. בדקנו מה עשתה הטכנולוגיה לסצנת האוכל בעיר, איך הושפעו 200 המסעדות ובתי העסק שעובדים עם וולט, והאם המלחמה שינתה את הדרך שבה הבאר שבעים בוחרים מה לאכול

אוכל14 בינואר 2024    5 דקות
0

ה'בגסו קייק' של "מרטין"

חדש: אחד הטרנדים הכי לוהטים בשנים האחרונות מגיע לבאר שבע. קבלו אותו!

אוכל23 ביוני 2023    2 דקות

כתיבת תגובה