אוכל

KFC תפתח סניף ראשון

אוכל22 במרץ 2021    דקה אחת
0

סוף סוף זה קורה.kfc תפתח מחר (שני) את הסניף החדש שלה בסינמה סיטי בבאר-שבע בו יוגשו כל המנות האהובות לצד משלוחים בעיר ובסביבה הקרובה. לראשונה בישראל, גם יוצעו מנות ייעודיות לאכילה בזמן הצפייה בסרטים בשיתוף הסינמה סיטי

KFC תפתח סניף ראשון
צילומים: עידן אסלן. סנאפ - המרכז החברתי לצילום

הם כאן. אחרי ציפייה רבה kfc פותחת את הסניף שלה בבאר שבע. רשת המסעדות העולמית אשר הושקה בישראל בפברואר 2020 ופתחה מאז 4 סניפים באזור הצפון משיקה סניף חדש שיהיה הראשון של הרשת באזור דרום הארץ ויהווה מענה לכל אוהבי המותג בדרום. הסניף שיתפרש על פני 210 מ״ר במתחם הסינמה סיטי החדש בעיר יציע את כל מגוון התפריט של KFC ויכלול כ-90 מקומות ישיבה.

פתיחת הסניף הבאר שבעי, החמישי בישראל,  ממשיכה את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ, תוך הנגשה של הטעמים המובילים של הרשת לקהל הישראלי. התפריט בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.

מיקום הסניף במתחם הקולנוע נעשה לאחר בחינת מיקומים רבים והתאמה של המיקום לביקוש הלקוחות ולחיבור לעולמות הקולנוע והפנאי. בעתיד הרשת מתכננת שיתופי פעולה ייחודים למתחם.

השקת הסניף החדש תלווה בקמפיין שילוט חוצות בעיר, פעילות דיגיטל ובשיתוף פעולה כמון עם הסינמה סיטי בבאר-שבע ובפעילות טיקטוק ומשפיענים ברשת.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות , הסניף יפעל על פי כל נהלי התו הסגול בישיבה החיצונית  והתו הירוק בישיבה בתוך המסעדה. כמו כן, העובדים יקפידו  על שמירת מרחק, עטית מסיכות ושמירה על הגיינה מרבית.

 עומר זיידנר, מנכ”לKFC  בישראל. ״ KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. פתיחת הסניף החדש מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת ולאחר פתיחת הסניפים בנצרת, ירכא, דליית אל כרמל ובאקה צמוד למחלף בכביש 6, אנחנו שמחים לפתוח סניף ראשון בבאר-שבע שישרת את תושבי הדרום. אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים ומבטיחים שיש למה לצפות״.

כתבות נוספות באוכל

0

״המלחמה מציבה אתגר, אבל יש לנו לקוחות...

מלחמה, מגיפה ועושר קולינרי: אפליקציית המשלוחים וולט תציין בחודש הבא 3 שנות פעילות בבאר שבע. בדקנו מה עשתה הטכנולוגיה לסצנת האוכל בעיר, איך הושפעו 200 המסעדות ובתי העסק שעובדים עם וולט, והאם המלחמה שינתה את הדרך שבה הבאר שבעים בוחרים מה לאכול

אוכל14 בינואר 2024    5 דקות
0

רשת "ג'אפן ג'אפן" מגיעה לפרויקט "הבלוק", באר...

המסעדה האסייתית חתמה על הסכם של חמש שנים במתחם

אוכל13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה