תרבות ופנאי

"יעל דרומה": תערוכה חדשה בגלריית "הומא" ב"ש

תרבות ופנאי24 באוגוסט 2023    דקה אחת
0

התערוכה, אותה אוצרת אורית מור, מבקשת לבחון את אופני הניסוח של השפה האסתטית בעבודותיהם של האומנים, לנוכח זיקתם לבירת הנגב

"יעל דרומה": תערוכה חדשה בגלריית "הומא" ב"ש
No horizon 2023. עבודה של נדב עשור

גלריית "הומא" בבאר שבע, גאה להציג: "יעל דרומה", תערוכה המפגישה שבעה אומנים שגרו או גדלו בבירת הנגב, ועזבו אותה, כולם לטובת חיים במרכז הארץ או במקומות אחרים בישראל ובעולם. התערוכה הוצגה בפברואר 2023 ב"לובי מקום לאומנות" בתל אביב, ועכשיו מגיעה לגלריית בית "הומא" בבאר שבע.

"יעל דרומה", באצירת אורית מור, מבקשת לבחון את אופני הניסוח של השפה האסתטית בעבודותיהם של האומנים לנוכח זיקתם לבירת הנגב, חמקמקה ככל שתהיה, ולבדוק כיצד השפיעו על יצירתם התהליכים החברתיים והפוליטיים שעברו על העיר. בתערוכה מוצגות עבודות במדיומים שונים: פסל עץ וציור על נייר של חוה מחותן, מיצב וציור על דיקט של רוני חג'ג' ותצלומים של גסטון צבי איצקוביץ, פבל וולברג, אלי סינגלובסקי, נדב עשור וסיגל פרימוק.

התערוכה תיפתח חגיגית ביום שני הקרוב, ה-28 בחודש ב-20:00. באירוע החנוכה תתקיים הופעה של איתי פרל. בעוד כחודשיים, ב-27.10 ב-10:00, ייערך רב שיח בהנחיית ד"ר הדס קידר בנושא "היבטים ייחודיים של אומנות בנגב". התערוכה תיעל ב-26.11.

בית "הומא", רחוב ארלוזורוב 50, באר שבע (מול רדיו דרום)

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה