תרבות ופנאי

מנות גדולות עד השעות הקטנות

תרבות ופנאי12 בינואר 2022    2 דקות
0

ביומנגס באר שבע תקבלו כמעט כל שילוב של המבורגר ותוספת שיכולתם לחשוב עליו כשהמניע המרכזי הוא מנות גדולה עם תמורה אמיתית למחיר

מנות גדולות עד השעות הקטנות
צילומים: באדיבות יומנגס באר שבע

יומנגס באר שבע היה אחד המוסדות הקולינריים שהכי ציפו לכניסה שלהם בבאר שבע. רשת ההמבורגרים "המושחתים" קנתה לעצמה את השם במרכז הארץ ולפני כשנתיים פתחה את הסניף הדרומי. רצה הגורל והקורונה נכנסה לחיינו זמן קצר לאחר הפתיחה והמסעדה נאלצה לסגור את הדלתות. לשמחתנו, יומנגס חזרו לפעול, ובמלוא המרץ והיום מספקים חוויה קולינרית שהיא מעבר לעוד המבורגר.

הדבר הראשון שקשה מאוד לפספס ביומנגס הוא התפריט העשיר במגוון ובגודלו. למתקשים יומנגס סידרה תרשים זרימה כדי שכל אחד יוכל למצוא את עצמו. מסלול למי שלא מערבב בין בשר וחלב ומסלול למי שזה פחות מפריע. התפריט מגוון וכולל ראשונות לשיתוף בשולחן, מנות המבורגרים שנעות בין רמות שחיתות שונות, תוספות לא קונבנציונאליות וקינוחים מיוחדים.

בין היתר בראשונות תמצאו נקניקיות עצומות בגודלן ופטריות ממולאות בגבינות ועוד כמה דברים טובים. יופי של דרך לפתוח את הארוחה. גולת הכותרת כאמור הם ההמבורגרים. עולם עשיר של המבורגרים שנטחנים עם תוספות שונות כמו חזה אווז מעושן, כבד אווז, שמן כמהין, פטריות ועוד. ההמבורגרים מגיעים בגדלים של 220 גרם, 440 גרם ולאמיצים במיוחד 660 גרם. אם זה לא מספיק בין שלל התופסות תוכלו להוסיף אנטריקוט, חזה אווז, וגם תוספות יותר מיוחדות כמו חמאת בוטנים, פטרות צ'או צ'או וצ'יליפיניו.

אחת מהראשונות. נקניקיית טלה

כל מנה מגיעה עם צ'יפס, סליחה, הר של צ'יפס משני סוגים. אנחנו ממליצים לכם ללכת על הצ'יפס יומנגס.  אגב, יומנגס גם מגישים בירה תוצרת בית שמאוד מומלצת ועוד כמה בירות שלא תמצאו בכל מסעדה מסורתית. לקינוח לא תמצאו עוגות בטעמים שונים או איזה כנאפה טובה. מה שכן תקבלו זה שיקיים שייתנו את הקיק האחרון לאורחה עם קצפת חלומית.

יומנגס היא חוויה לכל סועד. מלכתחילה היא פונה לקהל שצורך את האוכל שלו לא כשר ולאלה היא מציעה מגוון רחב, מיוחד ומעניין שלא תפגשו בשום מקום. גם לאלה שלא מערבבים יש מגון מספיק גדול וגולת הכותרת של יומנגס היא ה"לארג'יות". המנות גדולות, מאוד. התוספות מפנקות והחוויה מוציאה אתכם בתחושת ה"חייב לפתוח כפתור" אבל במידה הנכונה.

השירות מהיר ונראה שהבשורה אודות המסעדה הגיעה כבר מפה לאוזן וניתן למצוא שם א כל מגוון האוכלוסייה בעיר.

יומנגס באר שבע- חיים יכיל 18, תחנת דלק תפוז.

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת
0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה