תרבות ופנאי

"היבה זו היבה"

תרבות ופנאי30 ביולי 2020    3 דקות
0

נוי בן אבו, הבעלים של בן אבו חינה ראתה איך הענף שלה נסגר שוב. במקום להיכנס למרה שחורה, היא החליטה שהקורונה לא תנצח ומפיקה חינות מפוארות גם בבתים ובהתאם להנחיות. עושה מהלימון חינה

"היבה זו היבה"

עונת החתונות היא אחד הענפים שספג את הפגיעה הכי קשה במשק, בטח אם ניקח בחשבון שהחודשיים האחרונים היו אמורים להיות מחודשי השיא של הענף שנשאר סגור ונראה שגם יהיה האחרון שייפתח. גם נוי בן אבו, הבעלים של בן אבו חינה, הייתה אמורה להיות בטירוף של עשייה בחודשים אלה. אם בגל הראשון בחסות הבלבול עוד הייתה תקווה, הגיע הגל השני והוציא את הרוח מהמפרשים: "הגל הראשון, מבחינתי לפחות, היה פחות קשה כי כולם היו באותו לופ של בלבול, ולא באמת הבנו לאיפה התקופה הזו עוד תגיע. התבטלו לי לא מעט אירועים אבל הייתי בטוחה שבזה זה ייגמר ונמשיך הלאה. לאורך כל הדרך הייתי שם עבור הכלות שלי עם אנרגיה גבוהה ומענה להחלפת תאריכים ולוקיישנים. הבעיה היא עם ההפסקות החוזרות שבעיקר השפיעו על האנרגיה באוויר. צריך לזכור שאנחנו ענף שעיקרו הוא לשמח, וכל המהות נעלמה בעקבות המצב. בכל מדידה עם כלה והמשפחות הייתי צריכה להשתדל לנתק אותם ואותי מהאווירה בחוץ ולנסות להכניס קצת אור ושמחה, כי מגיע להן שלפחות מהספקים יקבלו אווירה טובה".

בן אבו עבדה במרץ כדי להגיע בדיוק לנקודה הזו מוכנה עם חידושים: "אני חושבת שדווקא השנה עבדתי על העונה הנוכחית הכי הרבה מיום פתיחת העסק. אמרתי ש-2020 עבורי הייתה אמורה להיות מקפצה, לאחר שנתיים וחצי בתחום, שנתיים וחצי בהן צברתי ניסיון ועבדתי סביב השעון, הגעתי מבחינתי לנקודה שאני עוברת ליעד הבא מבחינה מקצועית.

אחת התפאורות של בן אבו חינה.  צילום: פרטי

במרץ הייתי אמורה להתחיל להפיק 2 אירועים בערב בו זמנית בלוקיישנים שונים בארץ, מה שגרם לי להזמין תפאורה חדשה מא'-ת', הקמת צוות עובדים חדש, משאיות, הגדלת קולקציה והמון הוצאות שמחייבות את הצלחתה של העונה הזו. אבל אז הגיעה הקורונה וזה גרם לנו בין היתר להתמודד עם התחייבויות מול ספקים, להוציא עובדים לחל"ת, והרבה עבודה מנטלית ושאיבת אנרגיות כדי להמשיך הלאה".

חינה של ספיר חלמיש ובן זוגה. צילום: אספוסה צלמים

בן אבו היא לא אחת שתשב ותגיד כמה רע, לא כזו שתנוח אלא תחשוב איך היא מוציאה מהלימון לימונדה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה: "ביולי, באירועים הבודדים שהיו והתקיימו בחסד הבנתי שאני חייבת לפנות או לפחות לתת פתרון לחינה ביתית ונוחה ועדיין לשמח את הכלות. ישבתי על חבילה שמכילה תפאורה אותנטית שמכילה ספת לואי לחתן וכלה, קשתות מזהב לאבזור החצר, שטיחים, פינות ישיבה ותלבושות כמובן. אין ספק שזה שונה מהסדר גודל של אולם, אבל כמו שאני נוהגת לומר ולהיווכח כל ערב חינה מחדש 'היבה זו היבה'. אז עכשיו אני  עושה הפקה בוטיקית עם מלא היבה. אסור לשכוח שחינות התחילו בבתים, אז אנחנו בגדול 'מחזירים עטרה ליושנה'. אני מקווה שנעבור את התקופה הזו במהרה, ואני רוצה לאחל הצלחה רבה לכל הספקים ונותני השירות בתחום האירועים. אני בטוחה שדברים יחזרו וכשהם יחזרו זה יהיה בגדול".

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה