תרבות ופנאי

תיירות חברתית בנגב

תרבות ופנאי30 ביולי 2020    2 דקות
0

כשאי אפשר לטוס לחו"ל מגלים את הארץ. מיזן תיירות חברתי מזמין אתכם לגלות פינות תיירות קסומות בנגב

תיירות חברתית בנגב
נהנים מהתיירות החברתית בנגב. רהט תוצרת הארץ. צילום : אורטל אבל

כאשר אופציית הטיסות לחו"ל איננה קיימת למעשה, ניתן לבלות גם בארץ ובנגב, ועל הדרך להציל את התיירות החברתית באזור. פרויקט תיירות חברתית, בתמיכת קרן שח"ף המציעה לישראלים, להגיע עם המשפחה, לצאת משגרת הקורונה, ולטעום תיירות קצת אחרת. מנכ"לית קרן שח"ף חיה ג'משי: "ערבות הדדית לא יכולה להישאר רק סיסמה; דווקא עכשיו, כאשר תיירות הפנים היא שם המשחק וגם האופציה הכי זמינה לציבור, חובתנו לשמור על התיירות החברתית בישראל. מדובר במקור פרנסה למאות משפחות בפריפריה, שכל הצדדים יוצאים נשכרים ממנה בזכות מגוון פעילויות ייחודיות לכל המשפחה. זו ישראל האמיתית".

רהט: תוצרת הארץ תיירות חברתית

מפגש תרבותי חווייתי אותנטי, עם צעירי המקום, גברים ונשים בדואים אקדמאים חברי קהילות "תוצרת הארץ", המשתפים באתגרי המקום: האתגר בבחירת מקצוע והיציאה ללימודי השכלה גבוהה, ההתמודדות מול המשפחה והחברים ומול החברה במוסד האקדמי. במפגש יבקרו המשתתפים במסגד הראשון בדרום הארץ, וישמעו על סיפור בנייתו והארכיטקטורה המיוחדת שלו, יבקרו באוהל אירוח בדואי, ויטעמו מהקולינריה הייחודית המקומית.

איפה: רהט,  שעות: תיאום מראש, גמיש. בתשלום
מיועד לקבוצות, לקהל הרחב, לאנשים פרטיים ומוסדות

כפר ביתא בקריית גת

אתר תיירותי חינוכי למורשת יהודי אתיופיה. האתר מחזיר לחיים את אוצרות התרבות והמסורת של אחת הקהילות המיוחדות והמעניינות בעם ישראל. הכפר מציע סיורים, סדנאות חווייתיות, כיבוד ביתי ומגוון פעילויות נוספות ברוח יהודי אתיופיה.

איפה: קריית גת למי מתאים: קבוצות ומשפחות
שעות: 8:30-16:00 בתשלום

ג'משי בכפר ביתא ישראל צילום: יחסי ציבור 

הנגרייה הקהילתית בבאר שבע

מרחב עבודה בעץ, המאפשר לכל אחד ואחת להתנסות בתחום הנגרות, בסביבה נעימה, בטוחה ומקצועית. בנגריה מתקיימות מספר פעילויות: סדנה פתוחה בימי שני וחמישי אליה כל אחד יכול להגיע בתיאום מראש ופשוט לעבוד על הפרויקט האישי שלו עם כלי הנגרייה ובסיוע של מתנדבים מקצועיים שיתנו מענה על השאלות, קורס מבוא לנגרות שימושית, סדנאות חד פעמיות, סדנאות מוצר, קורסים, הרצאות ופרויקטים. ניתן להירשם לסדנאות ולקורסים בעמוד ה"פייסבוק" של הנגרייה או לתאם סדנאות לקבוצות.

איפה: באר שבע, ימים ושעות: שני וחמישי 17:00 – 20:30 (הרשמה מראש) לגיל 18+. בתשלום

הנגריה הקהילתית. צילום: יחסי ציבור

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

שיר לעמית

דור שמר, זמרת יוצרת, בסינגל חדש בהקדשה לעמית כהן הי"ד שנרצח במסיבת הנובה

תרבות ופנאי6 במרץ 2024    דקה אחת
0

חודש האישה ב FRIENDS

FRIENDS, רשת מועדוני תרבות ישראלית, בשיתוף נעמת מבית ההסתדרות, יקיימו החוד סדרת מופעים חגיגיים לרגל חודש האישה הבין-לאומי

תרבות ופנאי4 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה