תרבות ופנאי

גם רזאל מגיע ל"חלוץ"

תרבות ופנאי14 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

על פתיחת השנה של מועדון "החלוץ 33" כבר סיפרנו לכם, אז אחרי הזמר ירמי קפלן, בחלוץ לא ינוחו וכבר בחמישי הקרוב (18.10) יגיע לבימת החלוץ יונתן רזאל, אחד האמנים המוערכים בסצנה

גם רזאל מגיע ל"חלוץ"
יונתן רזאל | צילום: אוהד רומנו

לאט-לאט, בלי שנשים לב, רזאל חובק כבר לא פחות מרבעה אלבומים. בעוד שבין שלושת אלבומיו הקודמים חלפו כארבע שנים, האלבום הנוכחי מגיע פחות משנה אחרי אלבומו האחרון. באלבום מתגלה רובד נוסף ליצירתו המוזיקלית.

את כל השירים והניגונים, עיבד יונתן רזאל לתזמורת סימפונית במיוחד למופע. הוא החל את דרכו המוזיקלית בעולם המוזיקה הקלאסית, למד פסנתר אצל פנינה זלצמן והוא בוגר האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. האלבום משקף את מכלול היצירה של רזאל לאורך השנים, שמחברת בין עולמות שונים: בין מוזיקה קלאסית לרוק אנד רול ובין החילוני לדתי. המופע נחל הצלחה גדולה והקהל שמילא את האולם זכה לשמוע את יונתן רזאל בקולו החם ובנגינה בפסנתר, עם שיריו האהובים משלושת האלבומים שלו, כמו גם שירים וניגונים נוספים. הזמר קובי אפללו התארח במופע ומתוכו נכנס לאלבום הדואט המרגש שלהם לשירו של אפללו "ים הרחמים". עוד באלבום, ביצוע של יונתן רזאל לשירה היפהפה של רחל שפירא ומתי כספי, "עוד יום", לצד להיטיו שכבשו את הקהל הישראלי. עכשיו הוא מגיע עם כל השירים מכל האלבומים בביצועים המרגשים ייחודיים רק לו.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה