עסקים וכלכלה

שת"פ ב"ש-ת"א

עסקים וכלכלה26 ביוני 2023    דקה אחת
0

שיתופי פעולה מבטיחים נרקמים בין לשכות המסחר בבאר שבע ובתל אביב

שת"פ ב"ש-ת"א
הערכה וציון לשבח. עו"ד רפי גיל ויורם אוחיון | צילום: יח"צ הלשכה

מתהדק שיתוף הפעולה בין לשכת המסחר תל אביב והמרכז לבין לשכת המסחר והתעשייה באר שבע והנגב.

לאתר "שבע" נמסר, שהתוצאה מכך היא שורה של יוזמות ופרויקטים חדשים, מהם ייהנו תושבי דרום וחברי הלשכה בנגב. במסגרת המפגשים בין נשיא הלשכה בבאר שבע והנגב יורם אוחיון ומנכ"ל הלשכה עו"ד רפי גיל למקביליהם בלשכת המסחר בתל אביב והמרכז, גובשו היוזמות החדשות והובאו באחרונה לאישור הנהלת הלשכה בבאר שבע.

תוכנית חדשנית לגיוס חברים חדשים ללשכת המסחר והתעשייה בבאר שבע והנגב ולשיווק השירותים, שמעניקה הלשכה בבאר שבע, תהיה הפרויקט הראשון בסדרה ארוכה של מיזמים וחידושים. המוסד הישראלי לבוררות עסקית ולשכת המסחר והתעשייה באר שבע והנגב הגיעו להסכמות נוספות, כאשר נושא הקמתו של הסניף הבאר-שבעי של המוסד הישראלי לבוררות עסקית ופרסומו ברחבי הנגב, ייעשו בשיתוף פעולה. המטרה היא לתת מענה הולם לצרכים המתהווים של בעלי העסקים בדרום.

נשיא לשכת המסחר יורם אוחיון, הביע את הערכתו לעוסקים בשיתופי הפעולה החדשים, שכל מטרתם היא לפעול למען רווחתם של בעלי העסקים בנגב. מנכ"ל הלשכה, עו"ד רפי גיל, ציין לשבח את השירותים החדשים למען חברי לשכת המסחר והביע תקווה ששיתופי הפעולה הנרקמים עם הגופים, שגילו נכונות לעבוד במשותף, יסייעו לגיוס נרחב של חברים חדשים ללשכה.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה