עסקים וכלכלה

הטכנולוגית מכשירה הנדסאים ל"חיפה נגב טכנולוגיות"

עסקים וכלכלה25 ביוני 2023    2 דקות
0

החברה המובילה בעולם בתחום הדשנים המיוחדים, קלטה ארבעה בוגרי הנדסאי כימיה של המכללה הטכנולוגית באר שבע

הטכנולוגית מכשירה הנדסאים ל"חיפה נגב טכנולוגיות"
בוגרי המגמה שארבעה מהם נקלטו ב"חיפה נגב טכנולוגיות" | צילום: יח"צ מכללה

התוכנית הלאומית להכשרת הנדסאים ממשיכה לייצר סיפורי הצלחה רבים בקליטת בוגרי המכללה הטכנולוגית באר שבע בחברות בהן ביצעו התמחות בתשלום תוך כדי הלימודים ובהכשרה הולמת לתעשייה.

לאתר "שבע" נמסר, שחברת "חיפה נגב טכנולוגיות", מובילה עולמית בתחום הדשנים המיוחדים, קלטה באחרונה ארבעה בוגרי הנדסאי כימיה של הטכנולוגית, שלמדו במסגרת התוכנית הלאומית להכשרת הנדסאים. תוכנית זו  פועלת זו השנה השלישית במכללה, וכוללת התמחות בתעשייה בהיקף של 500 שעות עוד במהלך הלימודים, כתיבת דוח התנסות (המחליף את פרויקט הגמר) והזדמנות להיקלט במקום ההתמחות מיד בסיום לימודי התואר.

שיתופי הפעולה של הטכנולוגית עם "חיפה נגב טכנולוגיות" התרחבו השנה בצורה משמעותית, כאשר נפתחו שני מחזורים של קורס "מפעיל מתקני אמוניה", בו שולבו סטודנטים בתחומי כימיה ובקרה ואוטומציה להתמחות בשכר בחברה. לצד לימודי הנדסאות זכו הסטודנטים גם להתמחות במעבדה, בליווי מקצועי של מנהלת המעבדה ושל עובדים ותיקים, שכולם סייעו להם להתמחות בצורה מיטבית ולכתוב את דוח ההתנסות. בזכות החיבור המוצלח ושביעות הרצון של "חיפה נגב טכנולוגיות", נקלטו הסטודנטים בסופו של דבר גם למשרות בחברה.

מנכ"ל המכללה הטכנולוגית, יעקב דור, התייחס: "לתואר הנדסאי קיים ביקוש משמעותי בשוק העבודה, והיצע המשרות הולך וגדל מדי יום. בזכות התוכנית הלאומית, נוצר חיבור מצוין עם חברת 'חיפה נגב טכנולוגיות'. אנו שמחים על ההשתלבות המוצלחת של הבוגרים שלנו בחברה ומודים להנהלתה על ההשקעה והליווי המקצועי של הסטודנטים שלנו. אנו גאים להמשיך לשמש מנוף לפיתוח  ההון האנושי בתעשייה בנגב".

מנהלת משאבי אנוש בחברת "חיפה נגב טכנולוגיות", נעמי ברגיל, הוסיפה: "שיתוף הפעולה עם המכללה הטכנולוגית יצר לנו קבוצת עובדים איכותית, בזכות ההכשרה שעברו העובדים דרך המכללה. ההכשרה היא אבן דרך עבורנו להמשך הפעילות במפעל ובחברה. סיפור מיוחד שנוצר בעזרת שיתוף הפעולה הוא קליטת עובד שעבר הכשרה מתאימה דרך המכללה הטכנולוגית ובשיתוף התוכנית הלאומית. העובד נקלט באחרונה למפעל בתפקיד טכנאי מתקן אמוניה, לאחר שסיים את לימודי ההנדסאי שלו. שלוש תלמידות נוספות שסיימו לימודי הנדסאי כימיה, נקלטו בחברה כלבורנטיות".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה