עסקים וכלכלה

כמו במסעדה רק בבית

עסקים וכלכלה1 בפברואר 2021    2 דקות
0

BBB באר שבע החלו עם מערך משלוחים לכל העיר ומצליחים להביא את האווירה והטעמים של המסעדה עד הבית

כמו במסעדה רק בבית
צילום: מתוך אתר BBB

הקורונה הביאה בשנה האחרונה שינוי בענף המסעדנות. כבר חודשים ארוכים שהמסעדות לא יכולות להושיב לקוחות, הטייק אווי הפך להיות מצרך מבוקש ועוד יותר הפכו להיות המשלוחים מצרך בסיסי עבור מסעדות שרוצות לשרוד את המצב. גם מסעדת באר שבע החלה במשלוחים עם תפריט המסעדה בין היתר מציעה רשת בתפריט המשלוחים את מנת הדגל הבורגוס רינגס- טבעות בצל טרי בציפוי פריך ורוטב איולי צ'יפוטלה בצד, ב- 29 ₪; נאגטס עוף- פילה עוף בציפוי פצפוצי אורז ושומשום עם רוטב צ'ילי, ב- 34 ₪; כנפי  BBB, כנפיים מוקפצות ברוטב צ'ילי ושומשום, ב- 38 ₪; סלט ירקות קצוץ טרי- עגבנייה, מלפפון, בצל סגול, פטרוזיליה, נענע, שמן זית כתית מעולה, מיץ לימון וטחינה בצד (תוספת גבינת פטה 6 ₪) ב-  29 ₪; ואחרות. לילדים עד גיל 10, מוצעת ארוחה הכוללת מנה עיקרית לבחירה: המבורגר / שניצלונים / חזה עוף בלחמנייה + כוס שתיה לבחירה + צ'יפס + הפתעה וכדור גלידה לקינוח-  ב 47 ש"ח בלבד.

החוזקה של מערך המשלוחים של BBB הוא בזמנים. ניתן לבקש את המשלוח בשעה מסוימת במהלך היום והמשלוח יגיע בדיוק בזמן. אלמנט חשוב בתכנון סדר היום וארוחת הצהריים עם הילדים. אלמנט נוסף הוא מידת החום של האוכל. משלוח, שלא כמו במסעדה, יכול לעיתים להגיע 'קר' מה שיפגע בארוחה. במסעדה בבאר שבע דואגים לתזמן את המשלוחים כך שכל מנה תצא בזמן ומיד לאחר שמוכנה, כך האוכל מגיע ארוז וחם כדי להביא לחוויה שתהיה כמה שיותר קרובה לחוויה למסעדה.

צילומים: יחסי ציבור

בתפריט יש גם את סדרת ההמבורגרים המיוחדים של BBB שכוללת ספיישלים מלאים בטעמים מפתיעים. ההמבורגרים מגיעים במידת עשייה MW ומוגשים בתוספת צ'יפס, וביניהם אפשר להנות מ-'המבורגר קצבים', מנתחי בקר טריים מובחרים, ״המעושנת״, ארוגולה, בצל פריך, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית, ריבת בצל ואיולי חרדל ב -76 ₪; 'פלאוון בורגר'- המבורגר מבשר בקר טרי מובחר, רצועות צרובות של פנצ'טה טלה, אננס צלוי, אורוגולה, פרוסות מלפפון כבוש, איולי חרדל, צ’ילי מתוק, סרירצ’ה פיקנטית ובצל פריך ב – 74 ₪; דאבל אמריקה בורגר- שני המבורגרים מבשר בקר טרי מובחר, גבינת גאודה, בצל פריך, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית ורוטב ברביקיו ב- 77 ₪; אסאדו צ'ימיצ'ורי- המבורגר מבשר בקר טרי, בתוספת נתחי "אסאדו", בצל צרוב, צ'ימיצ'ורי, איולי אדובה, חסה אייסברג, עגבנייה, בצל ופרוסות מלפפון כבוש ב- 76 ₪; ועוד.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה