עסקים וכלכלה

געגועים לניחוח הקפה

עסקים וכלכלה4 בפברואר 2021    2 דקות
0

נדב לוגסי, הבעלים של בית הקפה בליקר בייקרי מתגעגע לקפה של הבוקר

געגועים לניחוח הקפה

למה אתה הכי מתגעגע בעבודה?

"לקפה הטעים שהברמנית שלי מכינה לי על הבוקר. לקהל הלקוחות שלי, לאינטראקציה היומיומית עם לקוחות קבועים והם חלק מהשגרה שלי, לאווירה של פעילות ועשייה, לעובדים שלי כמובן ולחברים שהיו באים לבקר".

מה למדת על עצמך בתקופת הקורונה?

"למדתי שאפשר לעשות פאוזה ולנוח. למדתי לאהוב את השקט למרות שבהתחלה היה לי ממש קשה – אני רגיל לעשייה ולשגרה, כמו כן באוקטובר נולד לי בן וזכיתי ליהנות מהחוויה באופן מלא מה שלא היה אפשרי לולא הקורונה. זכיתי לחוות ימי שישי וערבי חג בבית עם המשפחה. למדתי בעיקר שאפשר להוריד הילוך לפעמים מקצב החיים ושזה לא כל כך נורא".

מה למדת על התחום שלך?

"למדתי כמה תרבות הפנאי והזמן שאנחנו מקדישים לעצמנו ולמפגשים חברתיים  הכרחיים וחשובים לנפש, בבליקר מנקודת המבט שלי ״מהצד״ הייתי רואה כמה הפנאי הזה מחבר ועושה טוב לאנשים. מקווה שבעזרת החיסונים נחזור בקרוב לשמח את כולם".

איזו פינה אתה הכי אוהב בבית שלך?

"הייתי אומר הספה שלי בסלון והמטבח, הבנתי כמה אני אוהב את המטבח, פשוט פותח את המקרר מתחיל להוציא דברים החוצה ובסוף משהו טעים קורה"

מה הסדרה האחרונה שראית?

"אני חובב מושבע של סדרות איכותיות, האחרונה הייתה the peaky blinders. מסופר על כנופיית פשע בשנות ה20 של המאה ה20 באנגליה בהנהגת ראש המשפחה טומי שלבי שהיה ידוע בערמומיותו ואכזריותו. חופשה אחרונה.. וואו זה היה בחורף שלפני הקורונה טסנו אני ואישתי ללונדון. לונדון מדהימה בתקופת הכריסמס. בהחלט נחזור לשם בקרוב".

מה הדבר האחרון שעשית לפני הקורונה?

"הדבר האחרון שעשיתי לפני הקורונה היה התחלה של מעבר לבית חדש".

מה הדבר הראשון שתעשה שכל זה ייגמר?

"אשתה כוס קפה איכותי אצלי בבליקר".

משפט אופטימי לסיום?

"אני חושב שהעצירה הזו של כל העולם סביבנו נתנה לנו להבין כמה החיים פשוטים ויפים. גם אם יש תקופה פחות טובה נדע להתמודד איתה ונדע לצאת ממנה מחוזקים".

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה