עסקים וכלכלה

כמה קל להיות מאושר: קניוני עזריאלי מציגים "עזריאלי Sale"

עסקים וכלכלה3 ביוני 2019    דקה אחת
0

 הסייל של ישראל יתקיים בתאריכים 10-13.6 ויציע עד 70% הנחה בכל 15 קניוני הקבוצה

כמה קל להיות מאושר: קניוני עזריאלי מציגים "עזריאלי Sale"
ירדן הראל לעזריאלי סייל קניוני עזריאלי | צילום: שי יחזקאל

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי: "'עזריאלי סייל' מתקיים פעמיים בשנה כבר למעלה מעשור בקניונים הפזורים ברחבי הארץ, מקניון הנגב בדרום ועד קניוני הצפון קריית אתא ועכו. המבצעים הינם לארבעה ימים בלבד ואנו צופים לתנועה מוגברת אודות להנחות האטרקטיביות שיוצעו לקהל לקוחותינו".

כמיטב המסורת, קניוני עזריאלי ממשיכים להוביל את ימי המכירות הגדולים שלהם ומכריזים על "עזריאלי סייל" – ארבעה ימים של מבצעים חסרי תקדים ובלעדיים במגוון רשתות אופנה מובילות. הסייל יתקיים בין התאריכים 10-13.6 בכל 15 הקניונים בפריסה ארצית.

עזריאלי סייל נוצר מתוך כוונה להציע ללקוחות הקניונים מבצעי מכירות בלעדיים וייחודיים למשך ארבעה ימים בלבד. מבחר מותגי האופנה, הרשתות והחנויות יציעו הנחות חד-פעמיות בגובה עד 70% הנחה לימי הסייל בלבד.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה