עסקים וכלכלה

פרויקט גרנד אביסרור שהביא את היוקרה לב"ש נערך לאכלוס

עסקים וכלכלה3 ביוני 2019    דקה אחת
0

בימים אלו חברת אביסרור המקימה את פרויקט גרנד אביסרור, שבשדרות טוביהו בעיר, נערכת לאכלוס 2 מגדלי המגורים הראשונים בפרויקט היוקרה

פרויקט גרנד אביסרור שהביא את היוקרה לב"ש נערך לאכלוס
פרויקט גרנד אביסרור בבאר שבע של חברת אביסרור | צילום: וויופוינט

מהחברה נמסר כי קצב המכירות בפרויקט גבוה ושיווק הבניין השלישי נמצא בעיצומו. בקרוב לאור קצב המכירות המהיר צפויה החברה לפתוח לשיווק גם את המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט.

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק של החברה ציין, כי "פרוייקט גרנד אביסרור מביא לדרום יוקרה בר השגה. אנו נתקלים בביקושים רבים לרכישת דירה בפרויקט ושיווק הדירות בניין השלישי מתקדם במהירות רבה. רוב הרוכשים בפרויקט הינם מצמצמי דיור אשר החליטו לעזוב את הוילה הגדולה שלהם ולעבור לדירה במגדל אשר מעניק להם חווית מגורים בשילוב איכות חיים כמו במגדלים של תל אביב".

באשר לזהות הרוכשים בחברת אביסרור מציינים כי מרביתם הם מצמצמי דיור. כמו כן מרבית הרוכשים מגיעים מבאר שבע, עומר, להבים, מיתר והסביבה .

פרויקט גרנד אביסרור תוכנן על ידי האדריכל סמי טיטו והוא מציע לדייריו מפרט ושירותים יוצאי דופן לאזור. הפרויקט כולל פארק פרטי גדול ומרווח עם מתחמי ישיבה שונים לרווחת הדיירים וכן מתחם ספא נפרד הכולל חדר כושר, סאונות, ג'קוזי, בית כנסת פארק שעשועים ועוד.

בחזית הפרויקט תוקם טיילת שתתחבר לקניון "גראנד קניון" בעיר ולאורך כל שדרות טוביהו. בצמוד לפרויקט שוכן בית ספר תיכון מקיף ו', גני ילדים, מבני מסחר, מבני ציבור, תחבורה ציבורית וכל יתר השירותים הנדרשים.

"אל הפרויקט מגיעים רוכשים מכל הסוגים – אם זה משפרי דיור שרוצים להתגורר בדירה גדולה יותר, אם זה מצמצמי דיור שמבקשים לעזוב את הבית הפרטי הגדול ולעבור לדירה מפנקת במגדל, אם זה ילדים שהוריהם רכשו את הדירה כהשקעה טובה לילדיהם ואם זה זוגות צעירים. יש כאן מגוון של רוכשים שכולם בחרו בפרויקט בשל ייחודיותו ומיקומו המרכזי. בזמנים של היום, התא המשפחתי משוכלל יותר והמשפחה היא multi family שזקוקה למענה מהיר לכל צרכיה. מאחר שהפרויקט נותן מענה לכל סוגי הרוכשים הרבה רוכשים מכל הסוגים מוצאים מענה בפרויקט וזאת הסיבה לקצב המכירות המהיר", מציין אביסרור.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה