עסקים וכלכלה

'פעלטון' הגיעה לישפרו פלאנט בבאר שבע

עסקים וכלכלה12 במאי 2019    דקה אחת
0

מתחם הקניות והבילוי ישפרו פלאנט יכול לרשום עוד וי ענק, עם פתיחתו של סניף פעלטון, רשת המשחקיות הגדולה בישראל

'פעלטון' הגיעה לישפרו פלאנט בבאר שבע
צילום: ישפרו פלנט

במתחם ישפרו פלאנט בבאר שבע, הושקה בימים אלה משחקיה חדשה לילדים של ענקית משחקיות הילדים רשת 'פעלטון' עם מתחם משחקים ענק ומושקע המשתרע על פני 4 קומות והדובדבן שבקצפת – מתחם טרמפולינות ענק ומושקע בקומת הגג.

מדובר בבשורה לילדים אבל לא פחות חשוב גם להורים, שיכולים להשאיר בשקט את הילדים למספר שעות של בילוי, הנאה וכיף וללכת להירגע בבית קפה או לעשות קניות ושאר סידורים לבית.

לא מעט חידושים ואטרקציות כוללת המתחם החדיש והמשוכלל בן 4 הקומות, אבל אולי המגניב שבהם – היא הבשורה שהמתחם מיועד לא רק לתינוקות ופעוטות, אלא גם לילדים עד גיל 11!

במשחקייה הענקית של רשת 'פעלטון' הממוקמת בסמוך לקפה קפה בישפרו פלאנט (קומת כניסה, שעה 1), יוכלו ההורים ובעיקר הילדים ליהנות מבריכת כדורים, מבוך גומיות, משחקי לוח, מיני כדורגל, אומגה, מתחם פעלטונים, חביות וגלילים ועוד.

ברשת 'פעלטון' הדגישו כי בכל שלב נתון, יכולים לא פחות מ- 150 ילדים לבלות במתחם הענק.

שעות הפתיחה של המשחקייה:
א'-ה': 10:00-20:00
ימי ו': 10:00-15:00
שבת: 10:00-20:00

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה