עסקים וכלכלה

חברת הנדל"ן ארזים מסכמת את מבצע הדיור המיוחד לחברי מועדוני הצרכנות "בהצדעה" ו"ביחד בשבילך"

עסקים וכלכלה14 במאי 2019    דקה אחת
0

שת"פ מיוחד בין חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א), מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, ובין מועדוני הצרכנות "בהצדעה" ו"ביחד בשבילך", העניק הזדמנות נדל"נית מיוחדת ל-300,000 חברי המועדונים > במסגרת המבצע, נמכרו 17 יח"ד בבירת הנגב, בהיקף כולל של כ-27 מיליון ₪ > גם במסגרת 'מחיר למשתכן' נמשכות המכירות

חברת הנדל"ן ארזים מסכמת את מבצע הדיור המיוחד לחברי מועדוני הצרכנות "בהצדעה" ו"ביחד בשבילך"
רמות קינג רויאל | ארזים (ג.י.א)

חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות ממשיכה לשבור את שיאי המכירות של יחידות הדיור החדשות בבאר שבע – הן בשוק החופשי והן במסגרת מחיר למשתכן.

לאחרונה, סיימה החברה את מכירת יחידות הדיור במסגרת מבצע ייחודי שערכה בשיתוף מועדוני הצרכנות 'בהצדעה' ו'ביחד בשבילך'. במסגרת המבצע, נמכרו 17 יח"ד חדשות – 2 בפרויקט king concept royal בשכונת רמות, ו-15 יחידות דיור בפרויקט concept 4u בשכונת סיגליות.

המכירות נאמדות בהיקף כולל של קרוב ל-27 מלש"ח, והמבצע העניק הזדמנות נד"לנית אמיתית לחברי מועדוני הצרכנות שזכו לרכוש את הדירות בהנחות משמעותיות ממחירי השוק.

בנוסף, בעוד חברות אחרות מדווחות על האטה או עצירה במכירות יחידות הדיור במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן', בחברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות מדווחים על המשך המכירות בפרויקט החברה בשכונת סיגליות. עד כה, נמכרו בפרויקט 94 יח"ד מתוך 227, והמכירה נמשכת.

יודגש, כי שני הפרויקטים – הן בשכונת רמות והן בשכונת סיגליות, נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים, מה שהופך אותם אטרקטיביים במיוחד עבור הרוכשים והמתעניינים.

סיגליות | ארזים (ג.י.א)

גל קסטל, מנהל השיווק של חברת ארזים (ג.י.א): "שיתוף הפעולה הייחודי בין חברת ארזים (ג.י.א) ובין מועדוני הצרכנות נולד מתוך רצון אמיתי להעניק הזדמנות לקהלי היעד של הפרויקטים המדוברים בבירת הנגב, ואני מברך על ההיענות הרבה שעברה את היעדים שהצבנו לעצמנו. המכירות נמשכות במסגרת 'מחיר למשתכן' וגם בתחום זה אנו רואים הצלחות רבות, ומברכים על ההזדמנות להעניק לזוכים את ההזדמנות לדירה איכותית, במיקום מנצח ובסטנדרט גבוה".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה