חדשות

ברוריה נאווי הלכה לעולמה

חדשות17 במאי 2021    דקה אחת
0

אשתו של ראש עיריית באר שבע בעבר אליהו נאווי הלכה לעולמה בערב חג השבועות. רוביק דנילוביץ' ספד לה

ברוריה נאווי הלכה לעולמה

ברוריה נאוי, רעייתו של ראש עיריית באר שבע בעבר אליהו נאוי ז״ל, נפטרה ערב חג השבועות. ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' ספד לה בערב " זכיתי להיות עימה בקשר קרוב בעשור האחרון (במיוחד לאחר מותו של אליהו). אשה אצילה, מלאת חיים, יפת מראה, בעלת חכמה יוצאת דופן וחוש הומור נפלא. אשת שיחה מרתקת, אוהבת העם (העיר) והמדינה. אתגעגע אליה, לעצותיה החכמות שיחסרו לי ולמטעמים המשובחים מעשי ידיה. כמה סמלי: אליהו נאוי ז״ל נפטר בערב שבת בעיצומו של מבצע ״עמוד ענן״. ברוריה נפטרה בערב שבועות, בעיצומו של מבצע ״שומר החומות״. אהבתי את ברוריה, היא תחסר לי מאוד! תנחומיי, מעומק הלב, לבנותיה יעל, תמי והגר. לנכדותיה ולנכדיה. לנינות ולנינים. יהי זכרה ברוך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה