חדשות

מחוב של 3.5 מיליון שקלים ל220 אלף

חדשות8 ביוני 2020    2 דקות
0

בזכות פעילותה של עו"ד רבקה שחר, מומחית בפשיטות רגל, סיימו 2 בני זוג הליך של פשיטת רגל קשה שנמשך כ-15 שנה

מחוב של 3.5 מיליון שקלים ל220 אלף
צילום: יחסי ציבור

הנושא הכלכלי יכול להדיר שינה מעינינו, ולגרום לבעיות קשות בחיי היומיום, ותקופת הקורונה האחרונה המחישה זאת היטב לבעלי עסקים ועצמאים רבים.

ל"שבע" נמסר, שלא מעט מהם, שניהלו שגרת חיים בריאה ורווחית, נפגעו באורח קשה עד כדי פשיטת רגל, כולל כאלה שמפעל חייהם ירד לטמיון לאחר שנים רבות של השקעה. אולם, גרוע מכך הוא לסגור את העסק, אך במקום לצאת לדרך חדשה, נקי מחובות, לסיים את מפעל חייך עם חובות קשים ומעיקים של סכומי עתק, שהיכולת להיפטר מהם לא ממש קיימת במציאות או לחילופין אפשרית אך עם תשלומים לא מבוטלים בכל חודש.

כזה בדיוק היה סיפורם של בני זוג מאזור הדרום, שהקימו ב-10 אצבעותיהם עסק בתחום הדפוס. העסק הצליח, והם כלכלו בכבוד את משפחתם, אלא שלפני כ-15 שנה נקלע בית העסק לקשיים, והם נאלצו לסגור אותו, כשהם צוברים חובות של כ- 35 מיליון שקלים, סכום שמיותר לציין, לא ממש היה ביכולתם לכסות. במהלך השנים, פנו בני הזוג להליך פשיטת רגל, והם עצמם החלו לעבוד כשכירים. לאחר מספר שנים, במסגרת הליך הפש"ר, הוצע לבני הזוג הסדר, לפיו ישלמו סך של 350 אלף שקלים, ובהמשך תיבדק האפשרות לתת להם "הפטר", כלומר פטור מהחובות.

השניים, שחיפשו מוצא נכון יותר בעבורם, לא קיבלו את ההצעה, והגיעו למשרדה של עו"ד רבקה שחר (מומחית להוצאה לפועל, מחיקת חובות, הפטר וביטולי הגבלות), בבקשה שתסייע להם. עו"ד שחר החלה בהליך משפטי מורכב, במטרה לעזור לבני הזוג, ולהוציא אותם לדרך חדשה. אחרי חודשים של עבודה משפטית, היא הצליחה להסדיר את כל החובות, בתמורה לסך של 220 אלף שקלים בלבד ופריסה שהתאימה לבני הזוג, ובכך השיגה להם הפטר על החובות. כלומר, השניים ישלמו את הסכום בתשלומים נוחים, כך שאינם חייבים יותר דבר לאיש, וייצאו לדרך חדשה.

"אין לנו מספיק מילים להודות לך", כתבה האישה לעו"ד שחר, לאחר קבלת ההפטר. "החזרת לנו את החיים מחדש". ואחרי שנים רבות בהן היו בני הזוג שרויים במעגל החובות, ולא יכלו לצאת את הארץ, הם התרגשו כאשר יצאו לדרך חדשה והתאפשר להם לעשות לבנם הקטן טיול בר מצווה בחו"ל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה