חדשות

יום ללא עישון בבאר שבע

חדשות1 ביוני 2020    דקה אחת
0

בעיריית באר שבע יצאו במבצע הסברה על נזקי הטבק והסיגריות

יום ללא עישון בבאר שבע
צילום: באדיבות עיריית באר שבע

במסגרת היום הבינלאומי ללא עישון שחל אתמול (ראשון, 31/5) אגף הפיקוח בעיריית באר שבע יחד עם יחידת השיטור העירוני ויחידת כפיר הובילו ברחבי העיר הסברה בנושא נזקי הטבק והשפעתו על האדם והסביבה. בין המקומות בהם התקיימו פעולות הסברה: מרכזים מסחריים, מוסדות ציבור, מרכז התחבורה המטרופוליני, המרכז הרפואי סורוקה, מסעדות. גם במוסדות החינוך התקיימו מגוון פעילויות הסברה.

מדובר בהזדמנות נוספת לשיח ציבורי רחב בנושא עישון הכולל דרכים והמלצות להתחשבות הדדית במטרה למנוע עישון פאסיבי. יש לציין שלא רק ביום זה אלא לאורך כל השנה מתקיימות ברחבי באר שבע ובפרט במוסדות החינוך מגוון פעילויות והסברה בנושא מניעת עישון ונזקי עישון. כמו כן, יצוין שהעיר באר שבע חברה ברשת ערים בריאות.

הפעילות בסימן היום הבינלאומי ללא עישון הנה יוזמה משותפת של עיריית באר שבע באמצעות אגף הרווחה והשירותים החברתיים, אגף הפיקוח העירוני, מינהל החינוך וועדת הבריאות העירונית, רשת ערים בריאות, האגודה למלחמה בסרטן, "כיוונים" החברה לתרבות הפנאי, משרד הבריאות בתכנית אפשרי בריא בעיר וארגוני הבריאות והאקדמיה ומשרד החינוך.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה