חדשות

"מקדו מאמץ בבדיקות ובכוח אדם חלופי במשען"

חדשות31 במרץ 2020    דקה אחת
0

כך פנה ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' לראש הממשלה ושר הבריאות בנוגע לבית האבות משען בבאר שבע

"מקדו מאמץ בבדיקות ובכוח אדם חלופי במשען"
צילום באדיבות עיריית באר שבע

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' פנה הבוקר לראש הממשלה ולשר הבריאות בדרישה לקדם בדיקות לעל צוות בית האבות משען בבאר שבע ולהכשיר כוח אדם חלופי שיטפל בקשישים במתחם. בסוף השבוע נפטר אברהם ארושס, בן 93, דייר בבית האבות לאחר שנדבק בקורונה. מאז אותו יותר מ-11 נדבקים בבית האבות וילדי הדיירים במתחם יצאו במחאה נגד החלטת משרד הבריאות לא לבצע בדיקות לכל דיירי המתחם.

במכתב כתב דנילוביץ', "אני פונה אליכם מתוך אחריות, בעקבות המקרה הקשה שאירע בבית האבות "משען" בבאר שבע, שעלול להשליך על כל בתי האבות ברחבי מדינת ישראל. כידוע, מדובר באוכלוסייה הפגיעה ביותר הנמצאת בסכנת חיים ממשית. בעקבות המצב, אני מציע למקד מאמץ באוכלוסיית יעד זו ולפעול לאלתר לגיוס צוותים רפואיים, סיעודיים וארגוניים, שיתנו מענה מיידי למקרים משבריים, דוגמת "משען" בבאר שבע, "נופים" בירושלים ובית האבות "עד 120" בראשון לציון. מדינת ישראל התברכה בהון אנושי, שבחר במערכת הבריאות כשליחות. זו יכולה להיות שעתה היפה של החברה הישראלית אם יגוייסו בעת הזו הסטודנטיות והסטודנטים לסיעוד ולרפואה, על מנת שיירתמו למאמץ הלאומי בשעה כה קשה שמחייבת לקיחת אחריות וערבות הדדית"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה