חדשות

אל-קסום: בוטלו הטיולים בגלל הקורונה

חדשות10 במרץ 2020    דקה אחת
0

ראש המועצה האזורית הבדואית סלאמה אל-אטרש: "בחרתי בבריאות ילדינו שעדיפה על טיול או פעילות מחוץ לבתי הספר בשלב זה"

אל-קסום: בוטלו הטיולים בגלל הקורונה
"בריאות ילדינו". אל-אטרש בביקור בבית ספר במועצה | צילום: באדיבות מועצת אל קסום

מוסדות החינוך במועצת אל קסום מתגוננים נגד איום הקורונה.

ל"שבע" נמסר, שראש המועצה האזורית, סלאמה אל-אטרש, הוציא הנחייה (ראשונה בין המועצות הבדואיות בנגב) לכל מוסדות החינוך במועצה לבטל טיולים ופעילויות המתוכננות מחוץ לגבולות בתי הספר והגנים, במטרה להגן על הילדים מאיום הקורונה. עובדי אל קסום קיבלו הנחיות בנוגע לווירוס ודרכי מניעת הידבקות.

במועצה מדגישים שהלימודים בכל בתי הספר והגנים ממשיכים להתקיים כרגיל, ורק הטיולים מחוץ לבתי הספר והגנים מבוטלים. הנחיה זו נועדה לשמור על עשרות אלפי הלומדים ב-24 בתי הספר ו-108 הגנים שברחבי אל קסום. כאמור, במועצה האזורית הוציאו גם הנחייה לעובדיה כיצד מתמודדים עם איום הקורונה, דרכי הפעולה והנהלים לאנשים הנדרשים להיכנס לבידוד. פרטים נוספים, עדכונים והנחיות חדשות יעלו באתר המועצה וברשתות החבריות. הציבור מתבקש להיות קשוב להוראות ולנהוג באחריות הנדרשת.

"אנו נוקטים בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים ואף מעבר, כדי לשמור על בריאות תושבינו", ציין אל-אטרש. "המצב הקיים עם וירוס הקורונה מחייב את כולנו להיערכות מחודשת, ולכן בחרתי בבריאות ילדינו שעדיפה על טיול או פעילות מחוץ לבתי הספר בשלב זה. ההחלטה שהתקבלה נעשתה בתיאום מלא עם משרד החינוך במחוז דרום. אני מקווה שהמצב ישתפר בקרוב, ונוכל לבטל את ההנחיות החדשות ולחזור לשגרה מלאה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה