חדשות

מנכ"ל חדש לחברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן גוריון

חדשות2 במרץ 2020    2 דקות
0

ג'וש פלג מונה למנכ"ל החדש של BGN Technologies, במקום נטע כהן

מנכ"ל חדש לחברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן גוריון
ג'וש פרץ. "שחקן מוביל באקו-סיסטם" | צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן גוריון

BGN Technologies (חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן גוריון) הודיעה היום (ראשון), שג'וש פלג ימונה למנכ"ל החברה.

ל"שבע" נמסר, שפלג יחליף בתפקיד את נטע כהן, שכיהן כמנכ"ל ב- 15 השנים האחרונות. המנכ"ל החדש הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים, הן בשוק הפרטי והן בשירות הציבורי, עם התמחות בתעשיות האגרו-טק והביו-טכנולגיה. בין 2009 ל-2017 הוא עבד בחברת "זרעים גדרה" וב"סינג'נטה" (לאחר שזו רכשה את "זרעים גדרה"), כאשר בתפקידו האחרון שם כיהן כמנכ"ל "זרעים גדרה" וראש היחידה המסחרית של "סינג'נטה ישראל". קודם לכן, שימש פלג 8 שנים כמנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, ובין השאר כיהן כנספח הכלכלי של ישראל במקסיקו במשך 4 שנים. מ-1994 עד 2000 עבד פלג (בעל תואר BA בפילוסופיה מאוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה, BA במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי תעודה בשיווק ומכירות מ"אינסיאד" שבצרפת) כעו"ד ב"ויין מישייקר וארנסטוף משרד עו"ד".

פרופ' דניאל חיימוביץ (נשיא האוניברסיטה) התייחס למינוי, וציין ש"אוניברסיטת בן גוריון מצטיינת באינטר-דיסיפלינריות של המחקר והלימודים הנערכים בה. האוניברסיטה מובילה גישה המייצרת מחקרים פורצי דרך, פיתוחים המוגנים בפטנטים, והכל תוך חיבור איתן לתעשייה. זו הסיבה ש-BGN Technologies היא יותר מחברת מסחור של טכנולוגיות הנוצרות באוניברסיטת בן גוריון. BGN Technologies היא כלי מרכזי בחיבור בין המחקר והפיתוח המדהימים הנעשים בקמפוס לבין הצרכים של התעשייה. לכן, חברות טכנולוגיות מובילות יושבות בפארק ההיי-טק בו שותפה האוניברסיטה, ושליש מהעובדים בפארק הם בוגריה. וזה גם מה שהופך את תפקיד מנכ"ל BGN Technologies למאתגר וייחודי. אני מאמין שג'וש הוא האדם המתאים לחזון שלנו בנושא, ואני מאחל לו ולכולנו הישגים רבים כבר בחודשים הקרובים".

גיל וייזר (יו"ר דירקטוריון BGN Technologies) הוסיף: "ברצוני להודות למנכ"ל היוצא נטע כהן, ששירת בתפקיד לאורך תקופה ארוכה, ותחת הנהגתו הפך את BGN Technologies לשחקן משמעותי בפיתוח האקו-סיסטם של הנגב ובאר שבע; נטע קידם מרכזי חדשנות, יזמות, מאיצים וחממות, והוביל את הארגון להישגים משמעותיים של מסחור הקניין הרוחני המרשים של אוניברסיטת בן גוריון וקשרים נרחבים עם חברות בינלאומיות במגוון תחומים, כולל סייבר, הנדסה, ביו-טכנולגיה, מים, אקולוגיה, תקשורת ועוד. ג'וש פלג מביא עימו לתפקיד מנכ"ל BGN Technologies ניסיון ניהולי ועסקי רחב במגוון סקטורים ותחומים רלוונטיים לקידום הטכנולוגיות הקיימות באוניברסיטה והמשך פיתוח הנגב. אני מצפה לעבודה משותפת עם ג'וש וצוות BGN Technologies להמשך מסחור טכנולוגיות פורצות דרך של חוקרי אוניברסיטת בן גוריון לטובת אוכלוסיית העולם, כמו גם הובלת צמיחה אזורית והפיכת הנגב למרכז של ידע, חדשנות וטכנולוגיה".

ופלג סיכם: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את BGN Technologies בתקופה כה מעניינת של פיתוח הנגב ודרום הארץ. BGN Technologies היא שחקן מוביל באקו-סיסטם שצמח סביב האוניברסיטה, ואני מצפה לעבודה משותפת עם הצוות המצוין של הארגון, תוך שיתוף פעולה עם כל הגורמים באקו-סיסטם של הנגב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה