חדשות

בלעדי: החל שיקום המבנה בכיכר קפלן

חדשות24 בפברואר 2020    דקה אחת
2

בעיריית באר שבע מציינים בתגובה לפניית "שבע", שהעבודות מבוצעות בידי דיירי המבנה שפונו ממנו ביוזמת העירייה

בלעדי: החל שיקום המבנה בכיכר קפלן
בדרך לשיקום. העבודות במבנה | צילום: "שבע"

מעקב "שבע": רואים את סוף המשבר? בימים אלה, החלו עבודות שיקום ושיפוץ במבנה המגורים הבלתי יציב בכיכר קפלן 12 שבשכונה א' בבאר שבע. כזכור, לא מכבר, ביוזמת העירייה, פונו מהבניין כל דייריו, עקב הסכנה המיידית לקריסתו.

בתגובה לשאלות "שבע", מה חלקה של הרשות בעניין, אלו עבודות מתבצעות במקום, ומה הצפי לסיומן, מסר דובר העירייה אמנון יוסף, שהרשות "אינה משתתפת במימון העבודות, אלא הדיירים. דיירי הבניין ממתינים כעת למימון העבודות האמור להגיע ממשרד הבינוי והשיכון. העבודות במבנה הנ"ל כוללות חיזוק מערכות היסודות והעמודים בקומות השונות, שדרוג מערכות האינסטלציה והניקוז, עבודות פיתוח וטיפול בחזיתות המבנה. צפי לסיום העבודות: אוקטובר השנה. עליי לציין, עיריית באר שבע סייעה רבות, החל מהרגע שהמבנה הוכרז כמסוכן במגוון תחומים הנדסאי, פינוי, דיור חילופי, אבטחת המקום וכן בהצלחה רבה מול משרד השיכון במתן סיוע כספי למימון (ה)פרויקט".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • לילי

    העירייה עזרה??????
    בדיחה טובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היו עושים שם כבר פינוי בינוי וזהו