חדשות

מזעזע: אנס שנים את בתה של חבריו בביתם

חדשות5 בפברואר 2020    2 דקות
0

הותר לפרסום של מאיר אמגר, שנדון ל-14 שנות מאסר בפועל בגין ביצוע עבירות מין בבת הקטינה של חבריה, כשהייתה בת 7 – 13, לרוב בחדרה של הילדה

מזעזע: אנס שנים את בתה של חבריו בביתם
אילוסטרציה | צילום: אלי דסה

בית המשפט העליון התיר באחרונה לפרסם את שמו של הנאשם, מאיר אמגר, שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינה, בת של חברים, במשך שנים רבות.

ל"שבע" נמסר, שהעליון קיבל את עמדת הפרקליטות, והותיר על כנו עונש של 14 שנות מאסר בפועל שהוטל על הנאשם. "מדובר בניצול מיני קשה וממושך של קטינה", ציין בית המשפט בפסק הדין. "בית משפט זה הבהיר לא אחת שיש לנקוט ביד קשה עם עבריינים שביצעו עבירות מין כלפי קטינים, ושיש להשית בגין עבירות אלה עונשי מאסר משמעותיים ומרתיעים".

לפי עובדות כתב האישום, אמגר שהיה כאמור חברם של הורי המתלוננת, ונהג לפקוד את ביתם לעתים קרובות, ביצע במתלוננת עבירות מין חמורות במשך תקופה ממושכת, בין 2011 ל-2017, כשהייתה בת 7 – 13. מרבית המעשים בוצעו בחדרהּ הסגור של המתלוננת, כשחלקם אף נעשו בעוד הוריה שוהים בבית.

הנאשם הודה במסגרת הסדר טיעון, והורשע על סמך הודאתו בביצוע עבירות מין רבות של אונס, מעשה סדום, מעשים מגונים ועבירות נוספות. בגין מעשים אלה, הטיל עליו בית המשפט המחוזי בבאר שבע עונשים של 14 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ותשלום פיצוי למתלוננת בסך 200 אלף שקלים. הנאשם הגיש ערעור על גזר הדין, ובית המשפט העליון קיבל כאמור את עמדת המדינה, ודחה את ערעורו. את המדינה יצגה בהליך הערעור עו"ד מירי קולומבוס מהמחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, כאשר בבית המשפט המחוזי נוהל התיק בידי עו"ד עינת בלנרו מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

בפסק הדין שכתבה השופטת יהודית וילנר (ועליו הסכימו השופטים חנן מלצר וענת ברון) צוין, שמעשיו של אמגר כלפי המתלוננת חריגים בחומרתם. "חומרה זו מקבלת משנה תוקף בנסיבות האישומים שבענייננו: שורה של מעשים מגונים, מעשי סדום ואינוס שבוצעו בקטינה חסרת ישע במשך כמחצית משנות חייה, תוך ניצול מחפיר של יחסי האמון והקרבה ששררו בין המערער לבין משפחתה, וכל זאת בין כותלי חדרהּ, מקום מבצרה המוגן, ואף שעה שהוריה שוהים בבית", נכתב בפסק הדין. "מעשים נפשעים מעין אלה מחייבים ענישה מחמירה, כביטוי להוקעתם מכל וכל מתוך החברה, כאמצעי הרתעה ליחיד ולרבים וכגמול בעבור פגיעתם הקשה בקורבנות שספק אם ניתנת לריפוי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה