חדשות

"הוקרת תודה לאימהות ולסבתות שלנו"

חדשות5 בינואר 2020    דקה אחת
0

כנס הגמלאיות המסורתי של נעמת נערך באופקים. יו"ר אגף הגמלאיות בארגון עו"ד איילת גלילי: "אחרי עשרות שנים של עבודה קשה, מגיע לגמלאיות ליהנות מהחיים כשהן רגועות ובטוחות שיש מי שדואג להן"

"הוקרת תודה לאימהות ולסבתות שלנו"
"לדאוג אחת לשנייה". הכנס באופקים | צילום: פרטי

כנס גמלאיות של נעמת התקיים באחרונה בבניין החינוך שבאופקים. ל"שבע" נמסר, שהאירוע תחת הכותרת "בוקר בכיף", עסק בשיפור איכות החיים של הגמלאיות בעיר. הוא נערך ביוזמת עו"ד איילת גלילי (סגנית יו"ר נעמת ויו"ר אגף ספורט וגמלאיות בארגון) ויו"ר נעמת בנגב מאוחד אריאלה אלון.

השתתפו בכנס גמלאיות נעמת מאופקים, באר שבע ודימונה. ראש עיריית אופקים איציק דנינו, נעדר מהאירוע בשל נסיבות משפחתיות מצערות, אך שלח את ברכתו למשתתפות, והודה לנעמת על הפעילות רבת השנים לטובת הגמלאיות בעירו.

האירוע כלל ארוחת בוקר, דברי ברכה והדלקת נרות חנוכה, ולאחר מכן הרצאות מפי הדס כהן (על בחירתה של אם לילדה עם צרכים מיוחדים לחיות ללא סודות במשפחה) וצוואות וירושות מפי עידית טיטנוביץ' (המנהלת את הלשכות המשפטיות בנעמת). הבוקר נחתם במופע סטנד-אפ ושירה בציבור עם הבדרנית יוני סביון.

עו"ד גלילי: "אנחנו דואגות ללוות את הגמלאיות בתקופת הפרישה, כדי שימצו את זכויותיהן, ויקבלו את כל המידע הדרוש להן, במטרה לצאת לגמלאות כשהן רגועות ובטוחות שיש מי שדואג להן. אחרי עשרות שנים של עבודה קשה, מגיע לגמלאיות ליהנות מהחיים. זהו יום שכולו מוקדש לגמלאיות שלנו, לאימהות ולסבתות, הדואגות כל יום לטפל באחרים, יום כיף שכולו מוקדש להן כהוקרת תודה על מה שנתנו למשפחה ולחברה. תודה לגמלאיות שכיבדו אותנו בנוכחותן ולעיריית אופקים שאירחה אותנו".

אלון: "כמו נרות החנוכה המעניקים מאורם ולא חסרים בעקבות הנתינה, כך אנו בנעמת מעודדות נשים לדאוג אחת לשנייה לשאוף, להתקדם ולהסיר מדרכנו חסמים שאת חלקם אנחנו עצמנו הצבנו. תודה לאיילת גלילי סגנית יו"ר נעמת הארצית ויו"ר האגף לגמלאיות וספורט על שיתוף הפעולה ועידוד הפעילויות במרחב הנגב, ומזמינה אתכן להמשיך ולהשתתף בפעילויות שנציע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה