חדשות

מנהיגות במקיף הבאר שבעי

חדשות11 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

תלמידי מקיף אמי"ת בבירת הנגב הובילו כנס מנהיגות מחוזי

מנהיגות במקיף הבאר שבעי
"ערבות הדדית". הכנס במקיף | צילום: יפעת רווזנפלד

חברי הנהגת התלמידים במקיף אמי"ת (ע"ש וסרמן) אירחו באחרונה כנס מנהיגות מחוזי של המנהיגות הצעירה של הרשת במחוז דרום. ל"שבע" נמסר, שאת האירוע, בו השתתפו כ-60 מתלמידי אמי"ת במחוז, הובילו נורית דוידי (רכזת מנהיגות צעירה ברשת) בשיתוף יפעת רוזנפלד (רכזת השותפויות בבית החינוך).

במהלך הכנס, לקחו חלק חברי המנהיגות הצעירה בפעילויות היכרות וגיבוש, והתנסו בסדנאות שונות בנושא ערבות הדדית, אותן יעבירו בבתי החינוך שלהם לרגל חגיגות 95 שנה לאמי"ת שיצוינו השנה. תלמידי אמי"ת באר שבע הובילו את האורחים בסיור בבית החינוך, והציגו בפניהם את מתחמי הלמידה החדשניים של המוסד ושיטות הלמידה המיושמות בו. במסגרת היום החווייתי, למדו התלמידים שיר בשפת הסימנים, והצטלמו לסרטון חגיגי לקראת חגיגות הרשת.

ליאל גורליק (תלמידת כיתה י' וחברת הנהגת התלמידים במקיף אמי"ת): "שמחנו לארח את תלמידי אמי"ת מכל אזור הדרום ליום מיוחד במינו של גיבוש ומנהיגות, להכיר חברים חדשים, וביחד לתכנן איך הופכים סיסמאות של מעורבות חברתית וערבות הדדית למעשים".

מנהל המקיף צוריאל רובינס: "הנהגת התלמידים במקיף אמי"ת באר שבע שותפה מלאה בתכנון והובלת מערכי חינוך לערכים ותרומה לחברה, ואנו גאים על השותפות שלהם במנהיגות הצעירה של רשת אמי"ת המובילה לערכים של כלל ישראל וערבות הדדית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה