חדשות

למען ניצולי השואה בבאר שבע

חדשות1 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

כנס מיצוי זכויות לניצולים התקיים במשכן לאמנויות הבמה, גם בעקבות פעילותו של יו"ר התאחדות עולי רומניה בנגב ד"ר נתן כהן

למען ניצולי השואה בבאר שבע
"להביא את נותני השירותים אל הניצול". שני מימין ד"ר כהן, ראשונה משמאל עו"ד קלמן-חדד | צילום: סטפן רדוקנו, צלם התאחדות עולי רומניה בבאר שבע והנגב

מרכז הארגונים לניצולי השואה בשיתוף משרדי המשפטים והאזרחים הוותיקים, אגף הרווחה בעיריית באר שבע (בראשות אתי כהן) והתאחדויות עולים וארגונים וולונטריים מבירת הנגב ערכו ביום חמישי האחרון במשכן לאמנויות הבמה בעיר כנס למיצוי זכויות ניצולי שואה.

ל"שבע" נמסר, שיו"ר התאחדות עולי רומניה בבאר שבע ובנגב ד"ר נתן כהן, שנבחר השנה לחבר בוועד המנהל של מרכז הארגונים, פעל רבות לכך שכנס חשוב זה יתקיים גם בבירת הנגב. כמו כן, נרתמה לעניין גם יו"ר ועדת ההתנדבות בעירייה עו"ד מינה קלמן-חדד.

ד"ר כהן: "הקמנו דוכנים עם חומר הסברה ומתן יעוץ מקצועי, והניצולים קיבלו מענה לשאלות שהיו להם והדרכה מועיל. האולם הגדול של המשכן היה מלא, וכמובן הכיבוד שהוכן היה משובח ביותר. לאור הדרישה לקבלת מידע, נראה שנצטרך לארגן לפחות עוד מפגש אחד, כדי להביא את נותני השירותים אל הניצול, ושהניצולים לא יטבעו בביורוקרטיה. כל ניצול זכאי  לקבל את מלוא ההדרכה למיצוי הזכויות שלו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה