חדשות

מצבורים של בקבוקי תבערה ברהט

חדשות24 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

כוחות משטרה כולל לוחמי מג"ב עצרו כמה תושבים של העיר הבדואית גם בחשד ליידוי אבנים לעבר הכוחות הנאבקים בנגע האלימות באזור

מצבורים של בקבוקי תבערה ברהט
מוכנים להצתה. בקבוקי התבערה | צילום: דוברות המשטרה

בהמשך לפעילות נגד נגע האלימות, נערכו באחרונה כוחות משטרה בהם לוחמי מג"ב באזור שכונה ברהט, ועם תחילתם של יידויי אבנים עצרו תושב העיר בן 25 כחשוד במעשה. בנוסף, נעצר תושב אחר של רהט כבן 25 בחשד שהשליך אבנים לעבר תושבים נוספים ושוטרים שנקראו למקום וכן תושב העיר אחר כבן 25 בשעת מעשה לאחר שלפי החשד התכוון להשליך בקבוק תבערה לעבר בית ולהציתו.

זאת ועוד, בפעילות משטרת ישראל במרחב הנגב, בוצע באחרונה חיפוש אחר אמל"ח לא חוקי בבית ברהט. במהלך החיפוש, אותרו על גג הבית בקבוקי תבערה מוכנים להצתה. מחזיק המקום ובן דודו נעצרו. בחיפוש נוסף שנערך בבית אחר, נתפסו בביתו של חשוד 4 בקבוקי תבערה מוכנים להצתה. החשוד נעצר. כלל העצורים יובאו לבית המשפט.

במשטרה מדגישים: "יידע הציבור שמשטרת ישראל ממשיכה בפעולתה הנחושה נגד נגע האלימות בכל שעה משעות היממה ולמען ביטחון הציבור הנורמטיבי שומר החוק. משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע תקיפת שוטרים וצוותי חירום והצלה, ותפעל נגד אלה המבקשים לפגוע בעבודתם כמשרתי הציבור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה