חדשות

רכבו "אל על"

חדשות12 בנובמבר 2019    2 דקות
0

דיירי הכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן" רכבו על אופניים יחד עם רוכבי חברת "אל על"

רכבו "אל על"
"הסב אושר לדיירים". מסע הרכיבה המשותף | צילום: עמותת "עלה"

עם אופניים מותאמות ועידודם ותמיכתם של רוכבי חברת "אל על", הצטרפו באחרונה ילדי הכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן" למסע רכיבת אופניים משותף ומרגש, שגבר על כל המוגבלויות הפיזיות, והרוכבים אמרו: "קיבלנו כוח להמשיך את המסע שלנו".

ל"שבע" נמסר, שזוהי השנה הרביעית בה קבוצת רוכבי האופניים של "אל על" עורכת מסע אופניים שראשיתו בנתב"ג וסופו באילת. המסע מוקדש למען ילדי עמותת "עלה" (העמותה הגדולה בישראל לטיפול ולשיקום אנשים וילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת) ולילדי אלו"ט (האגודה למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם). כמדי שנה, עוברים הרוכבים ב"עלה נגב – נחלת ערן".

לחברת "אל על" ול"עלה, יש שיתופי פעולה רבים שנרקמו במשך השנים; "אל על" תומכת בילדי ודיירי עמותת "עלה" באמצעות פרויקטים שונים, ביניהם פרויקט "כסף קטן גדול" לאיסוף כספים במטוסי החברה שנתרמים למען הילדים ופרויקט במסגרתו דיילות "אל על" מגיעות למרכזי "עלה" בחגים כדי לשמח ולשמוח יחד עם הדיירים. רגע השיא של השנה הוא מסע האופניים, בו יוצאת נבחרת הרוכבים של החברה לרכיבה ברחבי הארץ, ובדרך עוצרת בסניפי העמותות השונים.

דיירי הכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן" חיכו וציפו לקבל את הרוכבים של "אל על" למסע רכיבה משותף ברחבי הכפר. דיירי "עלה נגב – נחלת ערן" המתמודדים עם מוגבלות פיזית ומתניידים באמצעות כיסאות גלגלים, נעזרו באופניים מותאמות, כלי עזר נלווים, מתנדבים ובעיקר בעידודם ובתמיכתם של רוכבי חברת "אל על". שמחתם העצומה של הדיירים הפכה את המפגש לאירוע מעצים ומרגש.

אביבה, רוכבת נבחרת "אל על", סיכמה את הביקור והפעילות הספורטיבית המשותפת בכפר השיקומי: "קיבלנו מדיירי עמותת 'עלה' כוח ואנרגיה להמשיך את הקילומטרים הרבים שעוד יש לנו לדווש. האלוף במיל' דורון אלמוג שייסד את הכפר ע"ש ערן בנו, שהיה גם הוא אדם עם מוגבלות, מלמד את כולנו מהי אהבת אדם באשר הוא אדם, וכיצד נראית חברה אוטופית המקבלת אנשים עם מוגבלויות כחלק בלתי נפרד ממנה".

אבי וורצמן (מנכ"ל "עלה נגב – נחלת ערן"): "תודה לרוכבי 'אל על' ולאנשי החברה על מגוון ההתנדבות, התמיכה והעשייה למען ילדי 'עלה'. מסע הרכיבה המשותף הסב אושר לדיירים, ויותר מכל הוכיח שהיחס בחברה הישראלית לאנשים עם מוגבלויות הולך ומשתפר, ושאנו בדרך לחברה שוויונית המקבלת בתוכה גם אנשים עם מוגבלויות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה