חדשות

עבודות בריבוע

חדשות11 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

אחרי סיום השיפוץ ברחוב נגבה בבאר שבע, החלו שוב עבודות הפיתוח בכביש. העירייה: אלו עבודות של חברת החשמל

עבודות בריבוע
סיבוב שני של עבודות. רחוב נגבה בימים אלה | צילום: פרטי

"בתעלת בלאומילך" בבאר שבע? בשבועות האחרונים, נפתח קטע ברחוב נגבה שבעיר העתיקה בבאר שבע, לאחר ששופץ בידי עובדים מטעם העירייה. אלא שתושבים בעיר מתלוננים, שלמרות זאת, בימים אלה ממש "הופכים שוב את הריצוף ברחוב. אנחנו לא מבינים איך זה יכול להיות? האם התוכניות של הפרויקט הזה לא היו מדויקות, שהיה צריך לחזור על עבודות הריצוף"?

דובר הרשות אמנון יוסף, מסר בתגובה: "ראשית, עבודות הפיתוח וביצוע החלפת התשתיות התת קרקעיות כולל של חברות 'בזק', 'הוט' וחברת החשמל, שביצעה החברה הכלכלית, הסתיימו זה מכבר. בנוגע לעבודות כפי שציינת בשאילתא, מדובר בעבודות שביצעה חברת החשמל לחיבור מבנה פרטי לרשת החשמל, מבלי לקבל את אישור העירייה". הרשות "תדרוש הסברים, ובמקביל התבקש הקבלן לבצע את התיקון הנדרש".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה