חדשות

פותחים שנה עם ראש העירייה

חדשות3 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

במקיף אמי"ת באר שבע קיימו התלמידים שיחה אישית עם רוביק דנילוביץ'

פותחים שנה עם ראש העירייה
תמיכה וליווי חשובים. דנילוביץ' במקיף אמי"ת | צילום: דיאגו מיטלברג צילום: דיאגו מיטלברג

תלמידי מקיף אמי"ת באר שבע שמחו לפתוח את שנת הלימודים בביקור של ראש העירייה רוביק דנילוביץ'. ל"שבע" נמסר, שדנילוביץ' בירך את הצוות והתלמידים בשנה טובה ופורייה ואת המנהל צוריאל רובינס שנכנס השנה לנהל את בית החינוך בברכת הצלחה.

ראש הרשות ציין בדבריו שמקיף אמי"ת נכלל באחרונה ברשימת בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך, ואיחל לתלמידים ולמורים המשך הצלחה. הוא סייר במרחב החדשנות החדש של המקיף, וצפה ב"שיחות מופ"ת" (מורה פוגש תלמיד) – תוכנית קשר אישי שתהווה את המוקד החינוכי של בית הספר בשנת הלימודים הנוכחית, ושהתחילה לפעול כבר ביום הראשון ללימודים.

רובינס הודה לראש העירייה על התמיכה בבית החינוך והליווי שלו שלדבריו, "מסייע לנו לקדם כל תלמיד תלמידה למיצוי ומצוינות, הרחבת אופקים והגשמת חלומות בשילוב הקניית ערכים ותרומה לקהילה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה