חדשות

"נחש ענקי בתוך הארון"

חדשות13 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

לוכד הנחשים הבאר שבעי אליהו למברגר הצליח לחלץ ללא פגע נחש באורך 2 מטרים מארון חשמל של חנות באזור התעשייה קריית יהודית

"נחש ענקי בתוך הארון"
נחש ענק. הנחש בארון החשמל | צילום: באדיבות אליהו למברגר

אתגר לא פשוט עמד בפני לוכד הנחשים המורשה אליהו למברגר, שבפניו לא עמד מאז החל לעסוק בתחום הלא שגרתי לפני כשנתיים. למברגר סיפר ל"שבע" ששלשום (ראשון), בשעה 9 בבוקר, הוא קיבל קריאה מחנות באזור התעשייה קריית יהודית בבאר שבע על נחש גדול במיוחד.

 

לדבריו, "נכנס להם נחש לתוך ארון החשמל בחנות. הגעתי לשם מיד. כיביתי את השאלטר של הארון, והתחלתי לפתוח את הארון. אז, ראיתי נחש ענקי מסוג זעמן שחור (לא ארסי) בתוך הארון. הנחש התחיל לברוח לי בתוך הארון, למעלה ולמטה. יכולתי ישר למשוך אותו, אבל לא רציתי להרוג אותו, אם הוא היה נתפס בחלקי המתכת שבארון, ואז הייתי קורע אותו אם הייתי מושך חזק".

ולמברגר סיכם: "בסוף הצלחתי לשלוף את הנחש עם הראש בעדינות, והוא יצא בלי פגע. הנחש שוחרר בשטח פתוח מחוץ לבאר שבע, בהתאם להוראות רשות הטבע והגנים. זה מקרה מעניין; היו לי אירועים של נחשים בחצרות ובתוך בתים, אבל פה היה מקרה מיוחד של נחש גדול וארוך. בסך הכל היה אירוע מורכב, והצלתי את הנחש, שהוא חיה מוגנת ומועילה לטבע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה