חדשות

יו"ר ויצ"ו העולמית ביקרה בבאר שבע

חדשות8 ביולי 2019    דקה אחת
0

פרופ' רבקה לזובסקי שמעה מיו"ר ויצ"ו בבירת הנגב קרולה צאושו על העבודה הברוכה הנעשית במקום למען נשות עיר האבות

יו"ר ויצ"ו העולמית ביקרה בבאר שבע
תשמח לבקרו שוב בבאר שבע. פרופ' לארזובסקי (שנייה מימין) ב-ויצ"ו באר שבע | צילום: באדיבות ד"ר נתן כהן

ביקור רם דרג: יו"ר ויצ"ו העולמית פרופ' רבקה לזובסקי ביקרה באחרונה בבאר שבע, ונועדה עם יו"ר ויצ"ו בבירת הנגב קרולה צאושו והנהלת הסניף. ל"שבע" נמסר, שבפגישת עבודה ובסיור במקום עמדה פרופ' לזובסקי מקרוב אחר הישגי המתנדבות בבאר שבע והעבודה הברוכה שלהן למען נשות עיר האבות.

בסיום הביקור, ציינה יו"ר ויצ"ו העולמית את התרשמותה הגדולה מנפח הפעילות והצלחת הסניף בהובלת צאושו. לזובסקי הבטיחה להעביר את רשמיה החיוביים ליתר סניפי ויצ"ו בישראל, שצריכים לטעמה לקחת דוגמה מהארגון ואופן התנהלות הסניף בבירת הנגב. היא גם אמרה שנהנתה מאוד, ושתשמח לבקר שוב בבאר שבע.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה