חדשות

מפריחים את תיירות הנגב

חדשות30 ביוני 2019    דקה אחת
0

ראשי משרד ממשלתי, מועצה אזורית ו-2 רשויות חשובות סיירו באזור במטרה לקדם את התיירות והטיילות בדרום

מפריחים את תיירות הנגב
ברגל וגם על אופניים. הבכירים מסיירים | צילום: הילל זוסמן, רשות הטבע והגנים

כחלק מהחזון המשותף של רשות הטבע והגנים, משרד התיירות, רשות העתיקות והמועצה האזורית רמת הנגב לקידום התיירות והטיילות באזור הנגב, ולמתג את האזור כחוויה תיירותית ייחודית, ערכו באחרונה בכירים מהארגונים השונים סיור מקצועי באזור, במטרה לבחון מקרוב את מגוון האפשרויות לפיתוח התיירותי, בין היתר בגנים הלאומיים שיבטה וניצנה.

ל"שבע" נמסר, שבסיור השתתפו שאול גולדשטיין מנכ"ל רשות הטבע והגנים, ערן דורון ראש המועצה האזורית, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות וישראל חסון מנהל רשות העתיקות. ראשי הארגונים התרשמו במהלך הסיור מעבודות השימור המתבצעות באתרים במסגרת שימור המורשת וקידום החוויה התיירותית, ואף רכבו יחד על אופניים באזור חאן בארותיים, כדי לבחון את פיתוח שבילי הרכיבה וההליכה באזור למען המטיילים והרוכבים.

גולדשטיין סיכם: "שיתוף הפעולה הפורה בין הגופים הוא מכפיל כוח משמעותי לפיתוח התיירותי והתעסוקתי בנגב כחלק מחזון משותף של הארגונים לאזור הנגב ובכלל. תחום התיירות הוא מנוע צמיחה משמעותי למדינת ישראל, וחשוב לפעול יחדיו במטרה לפתח אזורי תיירות מגוונים לאורכה ולרוחבה של ישראל למען התיירים והמטיילים מהארץ ומהעולם ולמען תושבי האזורים השונים שיכולים להרוויח מינוף תעסוקתי ועסקי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה