חדשות

תושב רהט יואשם ברצח

חדשות16 במאי 2019    דקה אחת
0

נגד החשוד הוגש כתב אישום בפרשת רצח תושב העיר הבדואית לפני כ-3.5 שבועות

תושב רהט יואשם ברצח
פעולות חקירה מורכבות. זירת הרצח | צילום: דוברות המשטרה

פוענח רצח תושב רהט מלפני כ-3.5 שבועות: ל"שבע" נמסר, שב-2:30 לפנות בוקר ה-21.4 השנה, התקבל במשטרת מרחב הנגב דיווח אודות הגעת פצוע למרפאה בעיר הבדואית, ומאוחר יותר על קביעת מותו בבית החולים "סורוקה".

בתום הערכת מצב שנערכה, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במרחב. עוד באותו יום, נעצרו מספר חשודים בחשד לרצח, כולם בני משפחת הקורבן, ומעצרם הוארך מעת לעת. במהלך פעולות חקירה מורכבות, שצוות החקירה המיוחד ביצע, עלה החשד שראשיתו של האירוע נעוצה בסכסוך שהתפתח במקום, שבעקבותיו נדקר המנוח, והועבר לידי גורמי רפואה, תוך ניסיון להסתיר את הכלי, ששימש לביצוע העבירה.

עם התקדמות החקירה, אותרה הסכין, שאיתה לפי החשד, נדקר הנרצח. בעוד מספר חשודים שנעצרו שוחררו, נותר במעצר החשוד בדקירה, תושב רהט בן 20, ומעצרו הוארך מפעם לפעם.

עם תום מלאכת החקירה, בידי צוות החקירה המיוחד ביחידה המרכזית של מרחב הנגב, הוגשה ביום שני השבוע (ה-13 בחודש), הצהרה נגדו בדבר כוונת התביעה להגיש נגד הצעיר כתב אישום, ומעצרו הוארך עד היום (חמישי).

כלי הרצח | צילום: דוברות המשטרה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה