חדשות

"שגרה הזויה"

חדשות6 במאי 2019    דקה אחת
0

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', זועם על המצב הביטחוני המעורער בנגב

"שגרה הזויה"
רוביק דנילוביץ'. "לשנות את המשוואה" | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

סוף השבוע האחרון והיומיים הראשונים של השבוע הנוכחי, שכללו את ההסלמה החמורה ביותר בנגב מאז מבצע "צוק איתן", לפני כ-5 שנים, מרגיזים גם את ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', גם בעקבות עשרות הטילים, ששוגרו לעבר בירת הנגב, אחרי הפסקה ארוכה יחסית של כמה חודשים טובים.

לדברי דנילוביץ', "למדינה ריבונית אסור להסכים לשגרה הזויה שכזו, והיא חייבת להשיב לעצמה את כוח ההרתעה. הסבב הקצר אותו חווינו, מלמד שסבב נוסף לפנינו. מדינת ישראל חייבת לחשוב אסטרטגית, מחוץ לקופסה, ולשנות את המשוואה. צריך לומר לציבור את האמת, שאין פיתרונות של קסם, ויחד עם זאת, כשנידרש לכך, יש להפעיל כוח באופן מאסיבי. נקווה שהשקט ישמר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה