חדשות

מרכז יזמות מבית "יוניסטרים"

חדשות15 באפריל 2019    2 דקות
0

העמותה חנכה את המרכז בבאר שבע, בתמיכת "אלטושלר שחם" ופדרציית לוס אנג'לס ובשותפות העירייה, חברת" כיוונים" ורשת "ביג"

מרכז יזמות מבית "יוניסטרים"
נערים יפתחו סטארט-אפים. חנוכת המרכז | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

עמותת "יוניסטרים", המובילה לשינוי חברתי באמצעות הכשרת בני נוער וצעירים ליזמות עסקית וחברתית, חנכה רשמית, באחרונה, מרכז יזמות חדש בבאר שבע, בתמיכת "אלטושלר שחם" ופדרציית לוס אנג'לס ובשותפות העירייה, חברת" כיוונים" ורשת "ביג".

ל"שבע" נמסר' שבהשקת המרכז במתנ"ס י"א, המנוהל בידי נועה רוט, השתתפו ראש הרשות רוביק דנילוביץ', קלמן שחם (דירקטור ב"אלטושלר שחם"), אהרון גולדברג (מנהל המשרד הישראלי בפדרציה היהודית לוס אנג'לס), רוני צארום (יו"ר ומייסד "יוניסטרים") ובת שבע מעשה (מנכ"לית העמותה). מרכז היזמות שופץ ועוצב כהאב טכנולוגי חדשני, שבו יפתו הנערים חברות סטארט-אפ במסגרת תוכנית "יוניסטרים". במקביל לפיתוח וקידום הסטארט-אפים, תוביל כל קבוצה פעילות למען הקהילה המקומית. לצד פעילות זו, יתקיימו אירועים לקהילה בעיר במגוון נושאים, ביניהם יזמות והתנהלות פיננסית. את בני הנוער ילווה קלמן שחם, כמנטור עסקי בשלבים השונים של פיתוח חברת הסטארט-אפ.

30 נערים מכיתות ט' בבתי ספר בעיר עברו, בחודשים האחרונים, תהליכי מיון, מתוך מאות בני נוער, והתקבלו לנבחרת הפותחת של "יוניסטרים" במרכז היזמות החדש. בשנה הבאה, ייפתחו קבוצות נוספות ל-3 שכבות גיל, בהן ישתתפו כ-80 נערים. במסגרת התוכנית, מקימים בני הנוער ומנהלים חברת סטארט-אפ על כל שלביה: מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, גיבוש תוכנית עסקית, ייצור אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים, ייצור שיווק ומכירה. את הנערים מלווים בהתנדבות אנשי עסקים וחברות עסקיות, המעבירים את הידע העסקי ממקור ראשון לבני הנוער, ומהווים מנטורים אישיים.

משה: "כארגון, שחרט על דגלו את חיבור הפריפריה לסטארט-אפ ניישן, רק טבעי שנשתלב במהפכה האדירה, המתרחשת בשנים האחרונות, בעיר באר שבע, ונקים מרכז יזמות בעיר. אין לי ספק שהבוגרים, שיצמחו במרכז היזמות החדש שלנו, יהפכו לדמויות מובילות בסקטור העסקי ומודל לחיקוי לנוער של באר שבע".

ודנילוביץ סיכם: "המרכז החדש סולל את הדרך לדור הבא של יזמי ומנהיגי העתיד בישראל", נערים "פורצי דרך, חוד החנית בתחום החברתי והעסקי. אני מודה לכל השותפים בפרויקט חשוב זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה