חדשות

דימונה נושקת ל-40 אלף תושבים

חדשות28 בפברואר 2019    דקה אחת
0

נכון לדצמבר 2018 מתגוררים בדימונה, לפי נתוני משרד הפנים, 39,351 נפשות

דימונה נושקת ל-40 אלף תושבים
"מחויבים להתנהל לפי החוק". בני ביטון | צילום: לשכת דובר העירייה

במכתב רשמי של משרד הפנים, המינהל לשלטון מקומי מחוז הדרום (של מרכזת השלטון המקומי במחוז לאה אלקיים), לראש עיריית דימונה בני ביטון, צוין שלפי נתוני מינהל האוכלוסין במשרד, עומד מספר תושבי דימונה, נכון לדצמבר 2018, על 39,351 נפש.

ל"שבע" נמסר, שנתונים אלה כוללים ילודה ותושבים חדשים. נראה שבשנים האחרונות, המגמה של תוספת וכניסת תושבים חדשים לעיר והשתקעותם בה, הולכת וגדלה. בקרוב, תצא העירייה בקמפיין, שמטרתו העיקרית להביא להגירה חיובית לדימונה, הן ממרכז הארץ וצפונה והן מהנגב עצמו, תוך הבלטת היתרונות שהעיר מציעה, כגון הטבות המס, החינוך הטוב והתרבות העשירה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה