חדשות

עיריית באר שבע מצטיינת במיחשוב

חדשות21 בפברואר 2019    דקה אחת
0

העירייה זכתה בפרס בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2018

עיריית באר שבע מצטיינת במיחשוב
פרויקט בינה עסקית. נציגי העירייה מקבלים את הפרס | צילום: ניב קנטור

צמרת תעשיית ה-IT  בישראל, מנמ"רים (מנהלי מערכות מידע), מנכ"לים, ספקים ומצטיינים, נפגשה ביום חמישי האחרון, בטקס הכתרת הפרויקטים הזוכים במיחשוב: מצטייני המיחשוב IT Awards 2018 של קבוצת "אנשים ומחשבים".

ל"שבע" נמסר, שאת האירוע פתח פרופ' דניאל הרשקוביץ (נציב שירות המדינה), ושעוד השתתפו במסגרת חלוקת אות הצטיינות מיוחד, חזי כאלו (מנכ"ל בנק ישראל) ואבנר זיו (מנמ"ר הבנק). עשרות נציגים של ארגונים מובילים עלו על הבמה, בטקס שנערך במתחם האירועים LAGO, בהנחיית פלי הנמר (יזם ומנהיג "אנשים ומחשבים").

בשנתה ה-16 של התחרות, הגישו מספר שיא של פרויקטים מועמדות לזכייה: 324 פרויקטים התמודדו ב-9 קטגוריות, ועמדו לבחירת ועדה מקצועית בת 40 שופטים, בראשות פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב.

מבין הפרויקטים המצטיינים, זכתה עיריית באר שבע בפרס בקטגוריית ניתוח נתונים, אנליטיקה ו-BI, על פרויקט בינה עסקית לתנועה. במסגרת הפרויקט הזוכה, הוקמה בבירת הנגב מערכת לטובת שיפור תהליך התכנון לנושא התנועה, באמצעות מערכת בינה עסקית, זאת לשם טיוב קבלת ההחלטות העירונית בידי הנהלת העיר, ועדת התנועה ואגף התנועה, תוך בחינה מבוססת ושקולה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה